۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خبری
کاشت ۱۵۰ اصله نهال درخت در پارک فرهنگیان توسط شهرداری پاوه

کاشت ۱۵۰ اصله نهال درخت در پارک فرهنگیان توسط شهرداری پاوه

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه : به همت شهرداری پاوه و به مناسبت روز درختکاری  ۱۵۰اصله نهال  درخت کاج در پارک فرهنگیان پاوه در شهرک فرهنگیان کاشته شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه : در این مراسم که به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور جمعی از مسئولین محترم شهر برگزار […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه : به همت شهرداری پاوه و به مناسبت روز درختکاری  ۱۵۰اصله نهال  درخت کاج در پارک فرهنگیان پاوه در شهرک فرهنگیان کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه : در این مراسم که به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور جمعی از مسئولین محترم شهر برگزار گردید کارکنان و دانش آموزان مدرسه دخترانه حضرت فاطمه (س) نیز حضور پر رنگ و با نشاط داشتند.

 

سلام خسروی شهردار پاوه در جمع دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و لزوم مشارکت همه شهروندان در برنامه های هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری گفت : پارک مذکور در شهرک فرهنگیان در جوار مدرسه حضرت فاطمه (س) باید به یکی از زیباترین پارک های سطح شهر تبدیل شود.

وی به دانش آموزان شرکت کننده در مراسم کاشت درخت گفت: ان شاء الله هر یک از شما داشن آموزان یک درخت کاشته و در طول سال نسبت به آبیاری و نگهداری از آن احساس مسئولیت نمائید.

این مراسم نمادین و زیبا با کاشت درختان توسط مسئولین و دانش آموزان ادامه پیدا کرد .

 

IMG_1474

 

IMG_1472

 

IMG_1470

IMG_1453

 

IMG_1452

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*