۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
قالب جدید پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه رونمایی شد.

قالب جدید پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه : قالب جدید پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه به مناسبت فرا رسیدن سال نو رو نمایی شد. در راستای فعالیت بهتر و منسجم تر و ارائه با کیفیت تر اطلاعات و اخبار مربوط به شهرداری پاوه بر آن شدیم تا قالب سایت را همزمان با فرا رسیدن سال نو […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه : قالب جدید پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه به مناسبت فرا رسیدن سال نو رو نمایی شد.
در راستای فعالیت بهتر و منسجم تر و ارائه با کیفیت تر اطلاعات و اخبار مربوط به شهرداری پاوه بر آن شدیم تا قالب سایت را همزمان با فرا رسیدن سال نو تغییر دهیم .
قالب جدید دارای ویژگی هایی مناسب تر و بهتر از قالب قبلی است . یکی از ویژگی های آن سبک بودن آن و بارگذاری سریع تر وب سایت است از دیگر ویژگی های آن می توان به شکیل بودن آن اشاره کرد همچنین این قالب امکاناتی بیشتر از این نیز دارد که با تلاش دوستان گرامی در حال آماده سازی نسخه کامل و نهایی آن می باشیم.
لازم می دانیم ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از تمامی دوستان گرامی که در طراحی و تهیه این قالب یار و یاور و راهنمای ما بوده اند تشکر نماییم .

 

از مهندس جوان جناب آقای صهیب حاجی عزیزی که کار طراحی و آماده سازی قالب جدید را بی منت و بدون چشم داشت انجام دادند قدردانی و تشکر نمائیم.
از مدیریت محترم سایت سلام پاوه جناب آقای فرهاد صالحی برای راهنماییها و کمکهایشان به طور ویژه تشکر می نماییم. و نیز قدردان کاک عدنان مرادی برای طراحی هدر سایت هستیم.
امیدواریم شما شهروندان عزیز از قالب جدید راضی بوده و همیشه و در هر حال با ارائه پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود همراه و یاور ما باشید.

 

IMG_142563

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*