۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
اصلاح هندسی بعضی از تقاطع های شهر پاوه

اصلاح هندسی بعضی از تقاطع های شهر پاوه

تقاطع سه راهی جنب ساختمان آتش نشانی که با جابجایی تابلو مخابرات وبرداشتن بخشی از پیاده رو موجود درنظر است ترتیبی اتخاذ گردد تا وسائل نقلیه ای که از سمت خیابان سه راهی ارشاد اسلامی بطرف خیابان نوسود(بلوار دفاع مقدس) در حرکت هستند به سهولت بتوانند درلاینی حرکت نماید که منجر به توقف، ایجاد گره […]

تقاطع سه راهی جنب ساختمان آتش نشانی که با جابجایی تابلو مخابرات وبرداشتن بخشی از پیاده رو موجود درنظر است ترتیبی اتخاذ گردد تا وسائل نقلیه ای که از سمت خیابان سه راهی ارشاد اسلامی بطرف خیابان نوسود(بلوار دفاع مقدس) در حرکت هستند به سهولت بتوانند درلاینی حرکت نماید که منجر به توقف، ایجاد گره ترافیکی ویا بروز حوادث رانندگی در مسیرهای مستقیم در حالت تردد نگردد.
برای این امرنیزتغییراتی در فضای مُرده مثلثی شکل مجاور چهارراه مذکوربه منظور الحاق آن به خیابان صورت می گیرد که آن نیز می تواند تا حدودی تأثیرات مثبت خویش را داشته باشد.

IMG_1477

یکی دیگر از نقاط پرترافیک پاوه شش راهی جنب خانقاه حاج خلیفه احمد حسامی تا تکیه شیخ نصرالدین خالصی است که باید کارفنی وتخصصی خاصی بر روی آن اعمال گردد تا شاید وضعیت به وجود آمده از شرایط فعلی بهتر خود را نشان دهد.
برای اینکار، جاده جنب مخابرات که موازی خیابان اصلی می باشد، بصورت سرپوشیده درمی آید، ترددد وسائل نقلیه در آن مسیرممنوع می گردد ومحتمل است در فضای موجود( قسمت پائین آن) به عنوان بازار روزشهرداری جهت فروش میوه های محلی ویا…مبدل گردد با این شرایط قسمت بالای مسقف یاد شده موقعیتی برای چینش دکه های موجود و روبروی تکیه شیخ نصرالدین خالصی خواهد بود.
دراینصورت بخش اعظم کل پیاده رو که هم عرض خیابان اصلی می باشد به خیابان موجود اضافه می گردد ومنبعد خودروهای جاده پائین پمپ بنزین به سهولت و بدون ترافیک وارد خیابان اصلی می شوند. (روبروی مخابرات علائیم وتابلوهائیکه آلودگی دیداری را به وجود آورده اند کلاً برچیده می شود با این رویه چندین متر به عرض خیابان مذکور اضافه می شود.)
اینکار ازجهات مختلف می تواند پیامدهای مثبت را داشته باشد که با تعریض قابل ملاحظه ی خیابان وساماندهی مطلوب پیاده رو بهترین موقعیت تردد را در آن نقطه ی جغرافیایی فراهم می آورد.

IMG_1490

IMG_1489

IMG_1488

یکی دیگر از محورهای مورد بازدید سه راهی جهادکشاورزی است ، بی شک شهروندان محترم واقفند که چندین واحد آموزشی در آن محدوده ی جغرافیایی وجود دارند، درهنگام ورود وخروج دانش آموزان سرویس های مدارس وماشین های سواری اولیاء دانش آموزان به سبب کاهش میدان دید تردد در این نقطه تا حدودی به سختی انجام می گیرد ، تعریض ورودی سه راهی مذکور می تواند تا حدودی به تسهیل تردد وسائل نقلیه کمک نماید.

خوشبختانه بعد از ماهها سیکل کاری و…. درنهایت پیمانکارمشاور ترافیکی قرارداد لازمه را با شهرداری منعقد وامید است با ارائه نظرات کارشناسی تا حدودی تأثیرات مثبت دانش تخصصی خویش را به کمک مدیریت شهری بکار آید ومشکلات موجود در حد وتوان مالی شهرداری پاوه به سرانجام مقصود نائل گردد.

IMG_1482

IMG_1483

IMG_1484

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*