۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خبری
سلام خسروی
شهردار پاوه با گل از کارگران شهرداری تشکر کرد

شهردار پاوه با گل از کارگران شهرداری تشکر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : سلام خسروی شهردار پاوه در یک اقدام زیبای فرهنگی با پوشیدن لباس فرم کارگران شهرداری و تقدیم گل به آنها از زحمات این عزیزان تشکر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه سلام خسروی هدف از این اقدام را تکریم جایگاه والای کارگر دانست و گفت : […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : سلام خسروی شهردار پاوه در یک اقدام زیبای فرهنگی با پوشیدن لباس فرم کارگران شهرداری و تقدیم گل به آنها از زحمات این عزیزان تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه سلام خسروی هدف از این اقدام را تکریم جایگاه والای کارگر دانست و گفت : در حقیقت کارگران نور چشم ما هستند و تلاشهای آنها برای داشتن شهری زیبا و ایده آل قابل تقدیر می باشد.

وی ادامه داد و افزود : تکریم کارگران عزیز وظیفه تک تک ما می باشد و باید گفت از اینکه این عزیزان ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دستهای پینه بسته خود یاری می نمایند باید تشکر کرد و به احترام انها سر تعظیم فرود آورد.

در این اقدام زیبا شهردار پاوه با پوشیدن لباس فرم کارگران شهرداری از محل خدمت این عزیزان در سطح شهر بازدید نمود و ضمن عرض خسته نباشید به به آنها گل هدیه داد.

IMG_0205

IMG_0215

IMG_0220

IMG_0237

IMG_0240

IMG_0247

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*