۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خبری
کارگران شهرداری
کارگران نمونه شهرداری تجلیل شدند.

کارگران نمونه شهرداری تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : طی مراسمی از دو تن از کارگران نمونه شهرداری پاوه تجلیل به عمل آمد. به گزارش روبط عمومی شهرداری پاوه : طی مراسمی که روز گذشته در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به مناسبت روز کارگر برگزار شد دو تن از کارگران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : طی مراسمی از دو تن از کارگران نمونه شهرداری پاوه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روبط عمومی شهرداری پاوه : طی مراسمی که روز گذشته در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به مناسبت روز کارگر برگزار شد دو تن از کارگران نمونه شهرداری پاوه از آقایان نوراله صیاف و طیب محمدکریمی تجلیل شد.

در این مراسم از سایر کارگران نمونه شهر پاوه تجلیل به عمل آمد به آقایان صیاف و محمد کریمی هر کدام یک ربع سکه بهار آزادی از طرف شهرداری پاوه اهداء شد.

 شهرداری

کارگران شهرداری

شهرداری ۴

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی از دو تن از کارگران نمونه شهرداری پاوه تجلیل به عمل آمد.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی مراسمی که روز گذشته در محل سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی پاوه به مناسبت روز کارگر برگزار شد دو تن از کارگران نمونه شهرداری شهرداریپاوه که براساس نظر سنجی از مردم شهر پاوه توسط شرکت لیزان صنعت گلاله و شهرداری پاوه انجام شد از آقایان نوراله صیاف و طیب محمدکریمی تجلیل شد.  از نکات جالب توجه این مراسم نشستن شهردار در کنار کارگران زحمت کش شهرداری پاوه بود که به احترام کارگران عزیز برخلاف اکثر مسئولان که در صف اول سالن حضور پیدا کردند ایشان در کنار کارگران عزیز و گرامی نشستند.  در این مراسم از سایر کارگران نمونه شهر پاوه تجلیل به عمل آمد به آقایان صیاف و محمد کریمی هر کدام یک ربع سکه بهار آزادی از طرف شهرداری پاوه اهداء شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*