۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
دیدار با خانواده فرهنگیان بازنشسته و متوفی

دیدار با خانواده فرهنگیان بازنشسته و متوفی

تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم ازخانواده های فرهنگیان متوفی و بازنشسته دیدار و از آنها تجلیل نمودند.   به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه: شورای اسلامی شهرپاوه ،مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه به همراه معاون اداره آموزش و پرورش پاوه […]

تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم ازخانواده های فرهنگیان متوفی و بازنشسته دیدار و از آنها تجلیل نمودند.

 
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه: شورای اسلامی شهرپاوه ،مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه به همراه معاون اداره آموزش و پرورش پاوه و نمایندگان کانون بازنشستگان اموزش و پرورش از خانواده های فرهنگی بازنشسته و متوفی دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدارهای صمیمانه با خانوادهای بازنشسته فرهنگی آقایان حاج عثمان ضیایی – حاج صدیق بهشتی زاده – جناب کاک صوفی حسام الدینی دیدار و از آنها تجلیل به عمل آوردند.
شایان ذکر است در این دیدارها با خانواده های مرحوم حاج ماموستا ملا محمد زاهد ضیایی – خانواده مرحوم طاهر صیاف و خانواده مرحوم سید عبداله فخری دیدار و از آنها تجلیل نمودند.
گفتنی است در پایان این دیدارها، به هر کدام از خانواده ها هدایایی تقدیم شد.IMG_0472

 

IMG_0476

 

IMG_0498

 

IMG_0502

IMG_0466

IMG_0462

IMG_0456

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*