۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
برگزاری باشکوه مراسم روز پاک پاوه

برگزاری باشکوه مراسم روز پاک پاوه

روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ مراسم روز پاک پاوه با مشارکت شهروندان و با حضور شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در پاوه برگزار شد . همچون سنوات پیش برابر دعوت قبلی شهرداری از شهروندان فهیم پاوه جهت پاکسازی محلات خود که با هدف یادآوری نقش مهم مشارکت و مسئولیت پذیری شهروندان در پاکیزگی […]

روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ مراسم روز پاک پاوه با مشارکت شهروندان و با حضور شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در پاوه برگزار شد .
همچون سنوات پیش برابر دعوت قبلی شهرداری از شهروندان فهیم پاوه جهت پاکسازی محلات خود که با هدف یادآوری نقش مهم مشارکت و مسئولیت پذیری شهروندان در پاکیزگی شهر انجام گرفته بود ، صبح روز پاک پاوه اهالی محلات شهر اقدام به پاکسازی محلات خود از زباله و نخاله کردند و اقدام به جارو کردن کوچه های خود نیز نمودند . پرسنل شهرداری نیز در برخی محلات حضور یافته و شهروندان را یاری نمودند.

IMG_0584

IMG_0588

IMG_0593

IMG_0594

IMG_0597

IMG_0610
ساعت ۵ بعدازظهر روز پاک پاوه نیز در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه با حضور شهردار یک دوره مسابقه دوچرخه سواری در مسیر یادمان شهداء به سمت سراب هولی در رده های سنی محتلف با حضور ۳۵ دوچرخه سوار برگزار شد که به کلیه شرکت کنندگان از طرف شهرداری هدایائی به رسم یادبود اهداء می شود . در این مسابقه در رده سنی بزرگسالان آقای نیما فرهادی و در رده سنی خردسالان آقای سید نیما حسینی مقام اول را کسب نمودند .

IMG_0623

IMG_0632

IMG_0633

IMG_4500

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*