۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
نشست مشترک اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار پاوه با اهالی محترم شهرک فرهنگیان

نشست مشترک اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار پاوه با اهالی محترم شهرک فرهنگیان

دومین نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه با اهالی شهرک فرهنگیان در مسجد محله بعد از نماز تراویح به جهت بررسی مشکلات و معضلات محلی و برطرف کردن آنها برگزار شد . به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، آقای حیدر اسلامی‌نیا عضو شورای اسلامی شهر پاوه ضمن تقدیر و تشکر از اهالی […]

دومین نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه با اهالی شهرک فرهنگیان در مسجد محله بعد از نماز تراویح به جهت بررسی مشکلات و معضلات محلی و برطرف کردن آنها برگزار شد .

IMG_0860

IMG_0861
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، آقای حیدر اسلامی‌نیا عضو شورای اسلامی شهر پاوه ضمن تقدیر و تشکر از اهالی برای در اختیار گذاشتن این فرصت برای بررسی مشکلات محله گفت: روال کار این است که سؤالات مطرح شده توسط شما را جوابگو باشیم اما بدون مناسبت نیست قبل از طرح سؤالات راجع به وضعیت فعلی شورا و شهرداری مطالبی را به اختصار بیان نمایم.

IMG_1683
وی افزود: با شروع به کار دور چهارم شورای شهر و آغاز فعالیت ما چالشهایی در کارمان در بحث انتخاب شهردار به وجود آمد که با برطرف شدن چالشها آقای خسروی که بعنوان شهردار پاوه انتخاب شدند فردی زحمتکش با تدبیر و برنامه هستند که مورد حمایت همه اعضای شورا قرار دارند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع اعتبار بودجه سالانه شهرداری پرداختند که با تدبیر شهردار و شورا جهش قابل ملاحظه ای در این زمینه داشته ایم و بودجه ۲ میلیاردی شهرداری در سنوات گذشته را به ۱۰ میلیارد افزایش داده ایم که ۷۰ درصد آن صرف پروژه‌های عمرانی خواهد شد.

IMG_1699
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای شورایاران محلات در پیگیری امور و مشکلات مربوط به محله شان، بر رسیدگی به مشکلات و مسائل خدمات شهری ، نظافت مطلوب محلات و اجرای مطلوب پروژه ها و رفع مشکلات سطح محلات با همکاری شورایاران تاکید کرد و گفت : ما معتقدیم که برای پیشبرد امورات شهری دو اصل لازم است: یکی همت اعضای شورا و شهردار و دیگری همت و اراده خود شهروندان که بدون کمک و همکاری شهروندان ما نمی توانیم کاری به پیش ببریم .

سپس آقای شاپور یوسفی از شورایاران محله به برشمردن مشکلات محله پرداختند و در ۲۱ مورد مشکلات موجود را مطرح کردند.

IMG_1700
آقای خسروی شهردار پاوه نیز در این نشست ضن تشکر از همراهی اهالی محترم از خداوند تبارک و تعالی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان را در این ماه مبارک آرزو نمودند و اظهار داشتند توفیق اینکه جلوی پای چنین مردمی را جارو کنیم توفیق بزرگی است و مجموعه شورا و شهرداری افتخار میکنیم خدمتگزار چنین مردمی هستیم و توقع ما فقط دعای خیر شماست که خداوند آبرویمان را حفظ نماید

IMG_1714
خسروی گفت : تمام مشکلاتی را که بیان کردید چندین برابر آن وجود دارند صادقانه عرض میکنم شهر با این سبک که ما در حال انجامش هستیم اداره نمی شود چه مسئولان و چه شهروندان آن باید بیشتر از منزلشان به شهر رسیدگی کنند هم باید برنامه داشته باشند و هم دلسوزی که اگر برنامه و دلسوزی نداشته باشیم امورات شهر اداره نمی شوند.
وی افزود : سعی ما بر این است که امانتدار خوبی باشیم برای شما. خدا را شاهد می گیرم یک ریال از دارایی شما را هدر نداده ایم مگر متوجه نشده باشیم. دارایی شهر مال شهروندان است هر آنچه سرمایه شماست و در اختیار ماست متهدیم که از اموالتان به خوبی نگه داری نماییم.
شهردار گفت : ما نتواسته ایم کار ساماندهی شهر را آنطور که مد نظرمان است انجام دهیم زیرا منابع مان محدود است. شهرک فرهنگیان یکی از محلات نسبتاً آباد شهر است اما محدودیت بقیه نقاط شهر بیشتر است همانطور که دوستان گفتند ۱۶ سال از عمر شهرک می گذرد و لوله های فاضلاب آن غیر استاندار هستند اما در شهربعضی از نقاط را داریم که لوله فاضلاب ندارند.
سلام خسروی از مردم به عنوان ولی نعمت شورا و شهرداری یاد کرد و گفت : مردم معضلات و مشکلات شهر را با آرامش و تدبیر به ما منتقل می‌نمایند و ما سعی می کنیم با همه توانمان در رفع مشکلات کوشا باشیم.

IMG_1717
در ادامه شهردار به پاسخگویی به مشکلات مختلف محله که از سوی شهروندان مطرح می‌شد پرداخت و به هر یک از مسائل پاسخ دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*