۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
نشست صمیمی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه با نمازگزاران مسجد سابقی

نشست صمیمی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه با نمازگزاران مسجد سابقی

اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه در یکی دیگر از شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور خود درکنارشهروندان نمازگزار اهل میدان مولوی در مسجد سابقی بعد از نماز تراویح شرایطی را فراهم آوردند تا با بهره‌گیری از هم‌اندیشی و بررسی مشکلات و معضلات محلی با شهروندان به نتایجی مثبت برای رقم زدن آینده‌ای […]

اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه در یکی دیگر از شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور خود درکنارشهروندان نمازگزار اهل میدان مولوی در مسجد سابقی بعد از نماز تراویح شرایطی را فراهم آوردند تا با بهره‌گیری از هم‌اندیشی و بررسی مشکلات و معضلات محلی با شهروندان به نتایجی مثبت برای رقم زدن آینده‌ای بهتر برای شهر و شهروندان دست پیدا کنند.
در ابتدای نشست ماموستا اکرم امام جماعت مسجد ضمن خوش آمدگویی خدمت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، طی سخنانی تقدیر و تشکر ویژه خود را از شهردار محترم بابت احداث سرویسهای بهداشتی در میدان مولوی با توجه به موقعیت خاص این منطقه در شهر به جهت حضور مسافران و شهروندان بعمل آورد و شهردار را فردی عملگرا توصیف نمود که شاهد آن، انجام فعالیتهای عمرانی در نقاط مختلف سطح شهر است. ایشان به نیابت از همه شهروندان از تلاشهای بی‌دریغ شهردار و اعضای شورای شهر که با اتحاد و همدلی زمینه‌ساز رفع مشکلات شده‌اند تشکر و تقدیر نمود.

IMG_1724
در ادامه آقای مهدی عبدی عضو شورای اسلامی شهر پاوه ضمن تقدیر و تشکر از اهالی برای در اختیار گذاشتن این فرصت برای بررسی مشکلات محله و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در این ماه مبارک گفت: همانطورکه مستحضرید با رأی شما مردم، عضو شورای شهر شدیم و به موجب آن یک سری اختیارات را قانون در اختیار ما گذاشته است که خدا را شاهد می‌گیرم هیچگونه سوء استفاده‌ای از این اختیارات صورت نگرفته و با کمال صداقت و عدالت در خدمت شما بوده‌ایم. کلیه اعضای شورا و شهردار و پرسنل به صداقت و عدالت پایبندیم و دغدغه همه ما خدمت بیشتر به مردم است.

IMG_1736
وی افزود: اموال شهرداری متعلق به شهروندان است و ما وظیفه حراست از این اموال را بر عهده داریم که تا این لحظه کوچکترین اهمالی در انجام این وظیفه صورت نگرفته و صورت هم نخواهد گرفت.
مهدی عبدی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع بودجه سالانه شهرداری پرداخت و بیان کرد با تدبیر شهردار و شورا جهش قابل ملاحظه‌ای در این زمینه داشته‌ایم و سرانه بودجه هر شهروند پاوه‌ای را از مبلغ صد هزار تومان در سنوات گذشته به مبلغ چهار صد هزار تومان در سال ۹۴ افزایش داده‌ایم.
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای شورایاران محلات در پیگیری امور و مشکلات مربوط به محله خود، بر رسیدگی به مشکلات با همکاری شورایاران تاکید کرد و گفت: ما معتقدیم که برای پیشبرد امورات شهری دو رکن لازم است: یکی برنامه، دیگری اجرا؛ که در زمینه اجرا بدون کمک و همکاری شهروندان نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم .

IMG_1728
سپس آقای طاهر طاهرزاده از شورایاران محله به برشمردن مشکلات محله پرداختند و در چند مورد مشکلات موجود در محله خود را مطرح کردند.

IMG_1747
آقای خسروی شهردار پاوه نیز در این نشست ضمن تشکر از همراهی اهالی محترم و آرزوی قبولی عبادات مسلمانان در این ماه مبارک و طلب دعای خیر از شهروندان در راستای توفیق در خدمتگزاری و جلب رضایت باریتعالی، اظهار داشتند در ابتدای کار در شهرداری تعهد نمودیم که مسیر حرکت شهرداری و رویکرد مدیریت شهری را تغییر دهیم؛ رویکردمان رویکردی باشد مبتنی بر توسعه پایدار شهری و مسیر حرکتمان را بر مبنای این رویکرد طراحی نمائیم. برای دستیابی به توسعه پایدار، مدیریت شهری باید قانونمدار و امانتدار باشد و شفاف‌سازی نماید و مسیر حرکتش برنامه‌ریزی شده و در راستای دستیابی به توسعه پایدار باشد که بحمدا… تاکنون در این مسیر گام برداشته‌ایم و مسیر حرکت شهرداری را تغییر داده‌ایم. نشست امشب نیز در راستای یکی دیگر از اصول توسعه پایدار شهری یعنی ارتباط دوسویه شهرداری و شهروندان و شفاف‌سازی و نیز اعتقاد ما به اینکه بالاترین مرجعی که باید نسبت به آنها پاسخگو باشیم و ولی‌نعمت حقیقی ما شما شهروندان هستید، شکل گرفته است.

IMG_1749
اما لازمه ماندگاری مدیریت شهری در مسیر توسعه پایدار، همراهی و مشارکت و قانونمداری و ترجیح منافع شهر و عمومی بر منافع فردی در وجود شهروندان است و لازمه مشارکت شهروندان هم وجود حس تعلق به شهر در آنها است. این ویژگی‌ها در این برهه زمانی در شهروندان نسبت به گذشته رنگ باخته است و عدم وجود آنها در شهروندان به بزرگترین درد این شهر و بزرگ‌ترین مانع در راه دستیابی به توسعه پایدار شهر تبدیل شده است.

IMG_1756
شهردار پاوه در بخش دیگری از سخنانش به مسائل مالی و بودجه شهرداری پرداخت و عنوان نمود ما به عهدمان در خصوص حراست از اموالی که در اختیارمان است پایبند بوده و خواهیم بود چراکه معتقدیم این اموال متعلق به مردم است و اگر نمی‌توانیم دارایی‌ها را افزایش دهیم نباید چیزی هم از آن کم کنیم و اکنون اعلام می‌نماییم تا به این لحظه اجازه کوچکترین تعرض و دست‌اندازی به اموال شما را نه به خود و نه به هیچ کس دیگری نداده‌ایم. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود قدرشناسی و دقت‌نظر مردم را به عنوان ولی‌نعمت شهرداری مایه دلگرمی و عامل امیدواری دانست و افزود بسیار شرمنده می‌شویم وقتی می‌بینیم که این مردم شریف با کوچکترین خدمت بیشترین ابراز لطف و محبت را نسبت به خدمتگزاران خود دارند.

IMG_1752
وی در پایان ضمن ارائه آمار مقایسه‌ای از وضعیت شهرداری پاوه در گذشته و حال و نیز در قیاس با سایر شهرداری‌های همجوار اظهار داشت افق دید ما برای شهرداری پاوه جایگاه دوم استان بعد از شهر کرمانشاه می‌باشد، اما فاصله بین وضع موجود -که وضعیتی بسیار نامناسب و به دور از جایگاه و شأن شهر پاوه و شهروندان گرانقدرش می‌باشد- و وضع مطلوب بسیار زیاد است و همت و تلاش شبانه‌روزی را می‌طلبد.

IMG_1730

 

IMG_1732

 

IMG_1735

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*