۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
اجرای تئاتر خیابانی برای اولین بار در پاوه

اجرای تئاتر خیابانی برای اولین بار در پاوه

شهردار پاوه گفت: تئاتر خیابانی با موضوع ” شهر ما خانه ما” توسط گروه تئاتر خیابانی صنم وابسته به انجمن نمایش پاوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت مالی و معنوی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه در خیابان های این شهر اجرا می‌شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه سلام […]

شهردار پاوه گفت: تئاتر خیابانی با موضوع ” شهر ما خانه ما” توسط گروه تئاتر خیابانی صنم وابسته به انجمن نمایش پاوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت مالی و معنوی شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه در خیابان های این شهر اجرا می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه سلام خسروی با اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای این تئاترها در راستای تحقق اهداف ترویج فرهنگ شهروندی و آشنایی شهروندان با حقوق خود و شهرداری بوده و سعی ما بر این است که خانواده‌ها از طریق برنامه‌های فرهنگی هنری بیشتر با مسایل و پدیده های شهرنشینی آشنا گردند.
شهردار پاوه تصریح کرد: هنر بهترین راه برای آموزش و فرهنگ سازی در زمینه بهبود زندگی شهری بوده و موضوعات متنوعی از جمله حفظ نظافت شهر ، حفظ فضای سبز و … وجود دارد که با استفاده از زبان گویای هنر تئاتر خیابانی می توان در این زمینه ها فرهنگ سازی نمود.
وی یادآور شد: اجرای نمایش خیابانی در گذرگاه‌های عمومی به شرطی در دید عموم تأثیرگذار است که مداوم و مستمر باشد و امیدواریم با تدوین برنامه‌ریزی سالانه شاهد ادامه این طرح فرهنگی هنری باشیم.
گفتنی است نخستین اجرای این تئاتر خیابانی با حضور جمعی از مسئولان شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه در بلوار ورودی شهر بتاریخ ۹۴/۰۴/۲۵ساعت ۲۲:۳۰ اجرا و موارد دیگر نیز در سالجاری در نقاط مختلف سطح شهر اجرا خواهد شد.
لازم به ذکر است عوامل پشت صحنه و بازیگران گروه تئاتر خیابانی صنم به شرح ذیل می باشند.
نویسنده و کارگردان: نرمین گیوه چی
مدیر صحنه: مژده گیوه چی
دستیار کارگردان : سارا عبدی
گریمور وبازیگر : اردشیر منوچهری
طراح لباس و صحنه : آکو مرادی

بازیگران: فواد قادریان، سوران بهرامی، احمدرضا ویسمرادی، آلان اناخی
و با هنرمندی هنرمندان اردشیر منوچهری شهریار انصاری و یحیی امینی
بازیگر خردسال : صنم غفوری

IMG_1310

 

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*