۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
آغاز طرح مطالعه ترافیک شهر پاوه

آغاز طرح مطالعه ترافیک شهر پاوه

شهردار پاوه : بمنظور بررسی علمی و کارشناسانه موضوع ترافیک در شهر پاوه و گردآوری اطلاعات و داده های مورد نیاز جهت ارائه راهکارهای علمی و قابل اجرا ، طرح مطالعه ترافیک شهر پاوه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان توسط دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده عمران دانشگاه رازی در حال اجرا است. […]

شهردار پاوه : بمنظور بررسی علمی و کارشناسانه موضوع ترافیک در شهر پاوه و گردآوری اطلاعات و داده های مورد نیاز جهت ارائه راهکارهای علمی و قابل اجرا ، طرح مطالعه ترافیک شهر پاوه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان توسط دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده عمران دانشگاه رازی در حال اجرا است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، سلام خسروی با اشاره به لزوم بررسی های کارشناسانه و مبتنی  بر واقعیات موجود افزود:  در این طرح ضمن آمار گیری از سفرهای درون و برون شهری ، مساحت ، ظرفیت و همچنین راهکارهای قابل اجرا در جهت کاهش بار ترافیکی شهر پاوه مورد بررسی قرار خواهند گرفت .
لازم به ذکر است تعداد ۱۳ نفر از دانش آموزان محترم دبیرستان معلم نیز در آمار گیری و گردآوری اطلاعات مربوطه با شهرداری پاوه همکاری خواهند نمود و انتظار دارد تا عموم همشهریان و بخصوص رانندگان وسایل نقلیه همکاری لازم را با عزیزان مجری بعمل آورند.

IMG_1632

 

IMG_1633

 

IMG_1636

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*