۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
برگزاری همایش تجلیل از خانواده کارکنان شهرداری

برگزاری همایش تجلیل از خانواده کارکنان شهرداری

روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۰۵/۰۸ ساعت ۱۰ شب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری پاوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه و انجمن نمایش همایشی به منظور تقدیر و تشکر از زحمات کارگران شهرداری با حضور خانواده های محترم آنان برگزار نمودند. سلام خسروی شهردار شهرمان […]

روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۰۵/۰۸ ساعت ۱۰ شب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری پاوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه و انجمن نمایش همایشی به منظور تقدیر و تشکر از زحمات کارگران شهرداری با حضور خانواده های محترم آنان برگزار نمودند.

IMG_7072
سلام خسروی شهردار شهرمان پس از عرض سلام و خیر مقدم خدمت مدعوین محترم، طی سخنانی با اشاره به اینکه خداوند تبارک و تعالی انس و جن را برای عبادت خلق کرده است اظهار داشت: بزرگترین عبادت خدمت به مردم است و بزرگترین خدمت به مردم خدمت صادقانه و بی منت است و شما کارگران شهرداری کسانی هستید که خالصانه و با جان و دل در خدمت آسایش ، آرامش و بهداشت مردم هستید .

IMG_7156
شهردار پاوه با اشاره به جایگاه کارگر بیان نمود کار کارگران در فرهنگ اصیل دینی ما ارزشمندترین کار است و بزرگترین عبادت است.
سلام خسروی در ادامه از خانواده محترم کارگران و زحمات کارگران عزیز تقدیر و تشکر بعمل آورد و اظهار نمودند دست تک تک کارگران زحمتکش شهرداری را می بوسم.
شهردار در نتیجه گیری بحث به نقش کارگران در جامعه اشاره و بیان داشت با توجه به اینکه حساس ترین جای مجموعه شهرداری شما کارگران هستید خوب و درست کار کنید تا شهر را گلستان کنید و با انجام درست وظیفه خود در نظافت شهر کوشا باشید.

IMG_7142
دیگر سخنران مراسم، آقای دکتر محمودی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه ضمن عرض سلام و خیر¬مقدم خدمت مدعوین محترم ، به نقش ارزنده کارگران اشاره کرد. وی به قدردانی از زحمات آنان پرداخت و از شورا و شهرداری پاوه در حمایت از هنرمندان گروه تئاتر صنم که به اجرا تئاتر خیابانی در سطح شهر پرداخته بودند تقدیر و تشکر نمود.

IMG_7046

در خلال این سخنرانیها هنرمندان عزیز شهرمان در انجمن نمایش با اجرای نمایش (( شهر ما خانه ما )) که بمنظور ترویج فرهنگ شهروندی در نقاط مختلف شهر آن را اجرا کرده بودند به هنرنمایی پرداختند، که مورد استقبال کم نظیر حاضرین در سالن قرار گرفت.

IMG_7087
پایان بخش مراسم اهداء جوائز به هنرمندان انجمن نمایش بمنظور اجرای تئاتر خیابانی در نقاط مختلف سطح شهر در راستای ترویج فرهنگ شهروندی بود.

IMG_7179

 

IMG_7169

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. سلام
    برنامه خوبی اجرا نموده اید موفق باشید
    جناب آقای خسروی همیشه سایت شما را رصد می کنم
    قادری شهردار ریجاب

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*