۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه :تکریم ارباب رجوع، دراولویت برنامه های کارکنان شهرداری است

شهردار پاوه :تکریم ارباب رجوع، دراولویت برنامه های کارکنان شهرداری است

شهردار پاوه به اجرای رهنمود مقام معظم رهبری درمورد نهضت خدمات رسانی به مردم در تکریم ارباب رجوع در شهرداری پاوه تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، شهردار پاوه در جلسه با کارکنان شهرداری با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت االله خامنه ای مد ظله العالی که میفرمایند: « […]

شهردار پاوه به اجرای رهنمود مقام معظم رهبری درمورد نهضت خدمات رسانی به مردم در تکریم ارباب رجوع در شهرداری پاوه تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، شهردار پاوه در جلسه با کارکنان شهرداری با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت االله خامنه ای مد ظله العالی که میفرمایند: « … ممکن است ما انواع و اقسام کارها و برنامه ها را پیش رو داشته باشیم و اجرا کنیم . باید در میان آنها ، آن چه خدمت رسانی عمیق تر و ماندگار تر و زودبازده تر است محسوب می شود، اولویت پیدا کند . به ویژه این کارها باید بیشتر در خدمت قشرهای مستضعف و محروم و محتاج جامعه صورت گیرد» کارکنان شهرداری را موظف کرد با عملکرد خود بیش از پیش زمینه اعتماد متقابل کارکنان شهرداری با شهروندان و به جهت گسترش فرهنگ تکریم و کرامت منزلت انسان بر پایه مردم سالاری دینی و به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در پروژه های مختلف شهرداری فراهم سازند.
سلام خسروی در جمع کارکنان با بیان اینکه مردم پاوه مردم بزرگی بوده و حرمت میخواهند، مدیران شهرداری را به رعایت مداوم احترام و حرمت در برخورد با درخواست های مردمی فراخواند و تصریح کرد: در کارهایتان، تکریم ارباب رجوع، قانونمندی، برنامه مداری و کیفیت خدمات رسانی و رسیدگی به درخواست شهروندان در کمترین زمان ممکن در اولویت باشد.
خسروی بر بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات مطلوب به مردم با رعایت دقت و سرعت لازم در چهارچوب قوانین و مقررات برای نیل به انجام خدمات صادقانه به شهروندان تأکید کرد و افزود: تامین شرایطی همچون سرعت ، دقت و صحت و ارتقاء کیفی انجام امور و برخورد بهینه و مناسب کارکنان با ارباب رجـوع و همچنین شفافیت و اطلاع رسانی صحیح از گردش امور که موجبات رضایتمندی و افزایش اعتماد عمـومی را فـراهم می آورد، موضوعی است که باید در تمامی حوزه های شهرداری پاوه مورد توجه قرار گیرد.
شهردار پاوه با بیان اینکه جلـب رضـایت مردم از جمله شاخص هـای اصلی کارآمدی و رشد و توسعه نظام اداری کشور تلقی می شود، تأکید کرد: در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به آنان و به منظور ارتقاء سـطح ارائـه خدمات به شهرونـدان توسط شهرداری و کلیه واحدهای تابعه آن، شهرداری به عنوان یکی از دستگاههای اجـــرایی کـه دارای بیشـترین مــراجعات از سـوی شهروندان است و به عنوان تشکیلات پیشتاز در خدمت رسانی و جلب رضایت شـهروندان، موظـف است نظام تکریم ارباب رجوع را به خوبی مراعات کند.
وی با تأکید بر اینکه تکریم بهترین راه ارتباطی ما بین مسئولان و ارباب رجوع است موضوع ما را در رسیدن به آرمان‌های مدیریت شهری نزدیک‌تر خواهد کرد، افزود: خدمت بدون واسطه به مردم الگوی کاری مدیریت شهری بوده و این موضوع در راستای توزیع یکپارچه خدمات به تمامی مناطق مختلف شهر است.

 

IMG_1760

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*