۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
تجلیل از کارمند نمونه شهرداری پاوه

تجلیل از کارمند نمونه شهرداری پاوه

از سوی فرمانداری شهرستان پاوه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه در این مراسم از آقای علی محمد میری، کارشناس مسئول حراست شهرداری پاوه به عنوان کارمند نمونه شهرداری پاوه تجلیل به عمل آمد. میری در گفتگو با «روابط عمومی شهرداری پاوه» […]

از سوی فرمانداری شهرستان پاوه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه در این مراسم از آقای علی محمد میری، کارشناس مسئول حراست شهرداری پاوه به عنوان کارمند نمونه شهرداری پاوه تجلیل به عمل آمد.
میری در گفتگو با «روابط عمومی شهرداری پاوه» ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به مردم و دولتمردان گفت: هر سال درهفته دولت فرصت خوب و مغتنمی است تا مدیران و کارکنان ادارات با بازنگری و ارزیابی عملکرد خود در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خود بکوشند .
وی افزود : یک سیستم اداری موفق حاصل تلاش دسته جمعی و یک تیم موفق کاری است و تمامی کارکنان یک مجموعه می بایست در انسجام، هماهنگی وتعامل بایکدیگربرای انجام یک هدف مشخص تلاش کنند.
میری خاطر نشان کرد: نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع، تدین، صداقت در کار، رعایت امانتداری، رعایت حقوق مردم، حسن خلق، داشتن وجدان کاری، احقاق حقوق مردم و بیت المال، احساس مسئولیت ، رعایت قوانین ورعایت سئونات اسلامی از خصوصیت های مهم مسئولان و کارکنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

IMG_1013

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*