۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
در آستانه فرا رسیدن سال نو عملیات روکش و لکه گیری آسفالت و حذف ناهمواری های معابر شهر پاوه آغاز شد.

در آستانه فرا رسیدن سال نو عملیات روکش و لکه گیری آسفالت و حذف ناهمواری های معابر شهر پاوه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه،علی محمد میری گفت: هرساله در فصل زمستان و با توجه به بارش برف و همچنین برودت هوا ستاد برف روبی براساس رسالت کاری خود و در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان اقدام به نمک پاشی معابر و خیابان های اصلی شهر می نماید. وی افزود: امسال با […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه،علی محمد میری گفت: هرساله در فصل زمستان و با توجه به بارش برف و همچنین برودت هوا ستاد برف روبی براساس رسالت کاری خود و در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان اقدام به نمک پاشی معابر و خیابان های اصلی شهر می نماید.
وی افزود: امسال با توجه به حجم سنگین بارش برف در سال جاری و همچنین برودت هوا که منجر به یخبندان معابر شد، ستاد برف روبی در چندین مرحله اقدام به نمک پاشی معابر نمود که این عوامل موجب آسیب به آسفالت معابر گردید.
وی در ادامه از لکه گیری معابر اصلی سطح شهر خبر داد و گفت: اکیپ آسفالت شهرداری در صورت مساعد بودن هوا در آستانه سال نو با هدف فراهم نمودن آسایش همشهریان و تسهیل در عبور و مرور آنها و مسافران و همچنین زیبا شدن چهره شهر اقدام به لکه گیری و آسفالت معابر در سطح شهر می نماید.
میری اظهار داشت : با توجه به رکود حاصل از فقدان نقدینگی ، کاهش درآمد شهرداری و همچنین کاهش کمکهای دولتی به شهرداری اجرای این پروژه از محل صرفه جویی های داخلی و اعمال انضباط مضاعف در حوزه مالی ممکن گردیده است .

وی رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری پاوه برشمرد و ادامه داد: تلاش می شود تا با جلوگیری از کنده کاری های بی جا و مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی جلوگیری شود.
شهردار پاوه در پایان علت تأخیر در ترمیم ،وجود بارشهای اخیر و خیس بودن مصالح عنوان نمود و بابت تأخیر بوجود آمده در ترمیم معابر از عموم مردم و همشهریان عزیز عذرخواهی نمود.

IMG_4657 IMG_4658 IMG_4660 IMG_4662 IMG_4663 IMG_4664 IMG_4665

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*