۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
” کاشت ۱۵۰اصله نهال درخت در پارک بلوار جانبازان توسط شهرداری پاوه “

” کاشت ۱۵۰اصله نهال درخت در پارک بلوار جانبازان توسط شهرداری پاوه “

به همت شهرداری پاوه و با همکاری اداره منابع طبیعی و به مناسبت روز درختکاری ۱۵۰ اصله نهال درخت در پارک بلوار ورودی شهر کاشته شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه : در این مراسم که به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور جمعی از مسئولین محترم شهر برگزار گردید کارگران […]

به همت شهرداری پاوه و با همکاری اداره منابع طبیعی و به مناسبت روز درختکاری ۱۵۰ اصله نهال درخت در پارک بلوار ورودی شهر کاشته شد.

IMG_4816
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه : در این مراسم که به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور جمعی از مسئولین محترم شهر برگزار گردید کارگران فضای سبز نیز حضور پر رنگ و با نشاط داشتند.

IMG_4821 IMG_4822 IMG_4823 IMG_4824 IMG_4825

فاروق یوسفی عضو شورای اسلامی شهر در جمع شرکت کنندگان در این مراسم ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت مدعوین ارجمند با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و لزوم مشارکت همه شهروندان در برنامه های هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری گفت : هر شخص با کاشتن نهالی در دل خاک، نقش در پاکیزگی هوا و سرسبزی مناظر عمومی داشته باشد و با این کار، به پیشواز بهاری دل انگیز و با صفا برود

IMG_4826

. وی گفت: درخت یکی از نعمت های الهی است که از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلیات آفریدگار عالم است. به دلیل نقش حیاتی که در زندگی تمامی موجودات زنده، به ویژه انسان ها دارد، در اسلام نیز مورد توجه خاص قرار گرفته است؛ چرا که درخت نماد آبادانی و شاخص سرسبزی و خرمی، و مظهر زندگی، و باعث لطافت هوا و موجب آسایش و رفاه انسان و صفا و پاکی طبیعت است.

IMG_4827

این مراسم نمادین و زیبا با کاشت درختان توسط مسئولین و اصحاب رسانه و کارگران بخش فضای سبز شهرداری ادامه پیدا کرد .

IMG_4829 IMG_4830 IMG_4831 IMG_4832 IMG_4833 IMG_4834 IMG_4835 IMG_4836 IMG_4837 IMG_4838 IMG_4839 IMG_4840

لازم به ذکر است اداره منابع طبیعی پاوه  ۱۰۰۰ اصله درخت دیگر در هفته منابع طبیعی را تحویل شهرداری میدهد و شهرداری انها را در پارکهای سطح شهر کاشت می نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*