۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
پیام نوروزی شهردار پاوه

پیام نوروزی شهردار پاوه

بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار                       یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال              حول حالنا الی احسن الحال با سلام و احترام سال ۱۳۹۴ را در حالی سپری کردیم که میهن و ملت عزیزمان با فراز و نشیب های بسیار روبرو […]

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار                       یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال              حول حالنا الی احسن الحال

با سلام و احترام
سال ۱۳۹۴ را در حالی سپری کردیم که میهن و ملت عزیزمان با فراز و نشیب های بسیار روبرو شدند و قاعدتاً شهرداری هم از این شرایط مستثنی نبود ، اما در پرتو الطاف و عنایت حضرت حق تعالی و مشارکت و همراهی شهروندان فهیم و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و صد البته همت نیروهای مخلص و خدوم ، شهرداری پاوه سال ۱۳۹۴ را در راستای خدمت رسانی بهتر با سربلندی و افتخار پشت سر گذاشت . بر خود می بالم که در چنین بستری ، خدمتگزاری صادق باشم و نوروز این عید باستانی و یادگار نیکوی اجدادمان را به چنین مردمانی صمیمانه تبریک بگویم.
شهروند فهیم پاوه عیدت مبارک
همچنین عید نوروز را به مسئولین محترم و خدمتگزار ، همکاران زحمت کش و ساعی خود در شهرداری و مهمانان نوروزی که تصمیم گرفتند عید نوروز را در کنار ما و در شهر زیبای ما سپری کنند تبریک عرض نموده و آرزو می کنم سالی مملو از موفقیت ، سلامتی و سربلندی پیش رو داشته باشید.
امید است با یاری خداوند متعال و همراهی شهروندان فهیم سال آتی سالی توأم با ثبت توفیقات بیشتر در ارائه خدمت به مردمان این دیار باشد.

                                                                                                 علی محمد میری –شهردار پاوه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*