۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
آغاز به کار اصلاح و بهسازی میدان مولوی شهر پاوه

آغاز به کار اصلاح و بهسازی میدان مولوی شهر پاوه

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه: شهردار پاوه از آغاز به کار اصلاح و بهسازی میدان مولوی شهر پاوه و تکمیل این پروژه در کمترین زمان ممکن خبر داد. علی‌محمد میری در این رابطه اظهار داشت: ارتقای زیبایی بصری و آراستگی منظر شهری یکی از شاخص‌ها در مبحث شهرسازی و طراحی شهری است؛ لذا این […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه: شهردار پاوه از آغاز به کار اصلاح و بهسازی میدان مولوی شهر پاوه و تکمیل این پروژه در کمترین زمان ممکن خبر داد.
علی‌محمد میری در این رابطه اظهار داشت: ارتقای زیبایی بصری و آراستگی منظر شهری یکی از شاخص‌ها در مبحث شهرسازی و طراحی شهری است؛ لذا این رویکرد از اهداف مهم این شهرداری در پروژه‌ها و برنامه‌های اجرایی قرار گرفت. در این راستا عملیات اصلاح و بهسازی میدان‌های سطح شهر پاوه (مولوی و شهدا) بر اساس مطالعات کارشناسی شده در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
وی با بیات اینکه عملیات اصلاح و بهسازی میدان مولوی از چند روز گذشته آغاز شده است گفت: با توجه به اینکه میدان مولوی از میادین قدیمی شهر پاوه می‌باشد و نیاز بود تغییراتی در راستای یهسازی و زیباسازی آن صورت گیرد عملیات اصلاح آن آغاز شده است و به امید خدا در کمترین زمان ممکن به صورت یک پارک میدان تکمیل و جلوه‌ای خاص پیدا خواهد کرد.
شهردار پاوه گفت: در اجرای این پروژه کلیه درختان و مجسمه موجود و ابعاد فعلی میدان حفظ خواهند شد.
علی‌محمد میری با اشاره به آغاز چندین پروژه در سطح شهر پاوه افزود: کار اصلاح و طراحی میدان شهدای پاوه، آغاز به کار احداث ساختمان آتش‌نشانی شماره ۲ در سه راهی بیمارستان، روکش آسفالت تمامی خیابان‌ها در سه ماه اول سال ۱۳۹۶ و … نیز از اقداماتی است که شروع و در دستور کار قرار دارد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*