۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
گزارش کارکردی شهردار و تقدیرشورای اسلامی شهر ازشهردار پاوه

گزارش کارکردی شهردار و تقدیرشورای اسلامی شهر ازشهردار پاوه

شورای اسلامی شهر از مساعی شهردار پاوه در طول دوران فعالیت تقدیر وتشکر به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری پاوه پرس، درآخرین جلسه ی رسمی شورای اسلامی شهر در مورخ ۲۸ اسفند از تلاش های مجموعه شهرداری پاوه بلاخص علی محمد میری شهردار پاوه تجلیل […]

شورای اسلامی شهر از مساعی شهردار پاوه در طول دوران فعالیت تقدیر وتشکر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری پاوه پرس، درآخرین جلسه ی رسمی شورای اسلامی شهر در مورخ ۲۸ اسفند از تلاش های مجموعه شهرداری پاوه بلاخص علی محمد میری شهردار پاوه تجلیل وتقدیر به عمل آمد.

شیرزاد صفری رئیس شورای اسلامی شهر پاوه با اذعان بر اینکه مشکلات عدیده ای ، گریبانگیر مدیریت شهری است وطبعاً بنابه محدودیت منابع دراختیارو حدود برحق انتظارات مردم، پاسخگویی به کاستی ها در زمان محدود امری محال وغیرممکن است، علی ایحال با توجه به ارزیابی موجود وبررسی قیاسی کارکرد شهرداری پاوه درقیاس با سایر شهرداری های پاوه می توان عملکردآن را مطلوب دید وبدین سان از اهتمام رسنل تلاشگر وشهردار فعال شهرمان تقدیر وتجلیل به عمل می آید.

حاضرین درمجلس باذکر نکاتی چند متفق القول عملکرد مجموعه را رضایت بخش تفسیر وتوجیه نمودند وبرای شهردار وسایر همکاران محترم شان آرزوی موفقیت بیشتر در راستای رسالت محوله شدند.

علی محمد میری با تقدیر از اهتمام شورای اسلامی درتسریع روند مورد نظر خاطرنشان نمود: تاکنون درخواستی خلاف واقع از اعضای شورای اسلامی دریافت نگردیده و پیگیری اعضا نیز در راستای استیفای حقوق شهروندی بوده ، هرچند که به تناسب امکانات نتوانستیم آنطور که شایسته وبایسته است پاسخگوی مشکلات وانتظارات عدیده ی شهروندان محترم باشیم .

شهردار پاوه با تشریح فعالیت های اجرایی دردست اقدام پرداخت وگفت: ساخت تابلوی ورودی شهرکه معرف شناسنامه ی منطقه نیز محسوب می شود به اتمام رسیده ودر روز جاری تهمیدات نصب آن در دستور کار قرار می گیرد.

وی به میدان مولوی پاوه اشاره کرد وگفت: هرچند زمان بازسازی میدان مولوی متناسب با موقعیت زمانی مورد انتظار نبود لکن به جهت جذب اعتبار مورد نظر مجبور به انجام امر مذکور بودیم امیدوارهستیم تغییرات به عمل آمده درنهایت بتواند رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

میری ساخت سوئیت های اقامتی را کارکرد دیگری دانست که به جهت گردشگر پذیری شهرستان واستقبال گسترده مهمانان … ضرورت امر احساس می گردید واینک با تمهیدات به عمل آمده ظرفیت مذکور را به بیش از ۱۵۰ درصد قبل توسعه دادیم.

علی محمد میری ساخت آتش نشانی شماره دو پاوه را در سه راهی بیمارستان از دیگر اقدامات مفید انجام گرفته در راستای تسریع در خدمات دهی مطلوب به شهروندان است که این پروژه با سرعت مطمئنه ای درحال جریان است.

شهردار پاوه یکی دیگر از فعالیت های دردرست اقدام را توسعه وبازسازی مسجد بلوار وسرویس های بهداشتی آن دانست وگفت: مکان مورد نظر به جهت وجود پارک تفریحی، بازارچه های مرزی وترمینال مسافربری از اماکن پرجمعیت پاوه محسوب می شود ، توسعه اماکن یادشده در جهت رضایتمندی شهروندان بلاخص مهمانان ارجمند از ضرورت هایی است که باید بدان پرداخته شود.

وی به خیابان های پاوه اشاره نمود وگفت: روکش آسفالت پاوه مطلوب نظر هیچیک از ماها نیست، تمهید مقدمات آسفالت خیابان ها ومعابر شهر همانطوری که قبلاً اطلاع رسانی گردید به نوعی مهیاست لکن به جهت شرایط جوی این امر به زمان مناسب موکول گردیده وانتظار معقول آن است که شهروندان انتظار فعالیتی را نداشته باشند کهک منجرو مجبور به دوباره کاری شویم.

میری یک کار ارزشمند دیگر را گازسوز نمودن کارخانه آسفالت پاوه نام برد ، اقدامی که بالغ بر یکصد میلیون تومان هزینه صرف آن گردید تا در ادامه موجب بروز صرفه جویی در نزینه کردها شود.

شهردارپاوه استاندارد سازی سی ان جی را از دیگر کارهای مهمی برشمرد که خوشبختانه به انجام رسید، پمپ گاز مذکور که هرچند مدت یکبار باید سرویس نهایی صورت گیرد اما تاکنون این مهم صورت نگرفته ومایه خوشبختی شهروندان وشهرداری پاوه بوده که با اتفاقات ناگواری مواجه نشده ایم، صرف اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان برای استانداردسازی سی ان جی حرکتی درجهت افزایش ایمنی شهروندان این شهر می باشد.

وی مستندسازی واسکن پرونده های شهرداری را حرکت مهم واساسی یادنمود، چه بسا در گذر زمان به دلایلی شهرداری به جهت گم شدن برگه ای متضرر گردیده ، خوشبختانه با تلاش مستمر همکاران وصرف هزینه های لازم این مهم درحال شکل گیری است وهمزمان چندین نسخه پشتیبان ایجاد می شود تا روال امور در مسیر قانونی خویش سیر نماید.

علی محمد میری کار مهم واساسی دیگر را توسعه وبازسازی ساختمان اداری شهرداری پاوه دانست وگفت: با انجام این مهم نیاز شهرداری به ساختمان جدید تا سالهای سال منتفی می گردد.

وی درخاتمه موفقیت شهرداری را مرهون حمایت های گسترده ی شورای اسلامی شهر درحصول انتظارات برشمرد وخواستار تداوم این همراهی ها در فرصت های پیش رو دانست.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*