۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
آغاز فعالیت‌های نوروزی شهرداری بلافاصله پس از مساعدتر شدن شرایط جوی

آغاز فعالیت‌های نوروزی شهرداری بلافاصله پس از مساعدتر شدن شرایط جوی

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ کلیه اقدامات نوروزی شهرداری پاوه که به علت شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاده بود، آغاز شد (به استثنای روکش آسفالت سطح شهر که شرایط جوی مساعد ممتد و طولانی‌تری می‌طلبد). این اقدامات به شرح ذیل می‌باشند: رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر به منظور لحاظ استانداردهای ترافیکی و همچنین ایجاد […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ کلیه اقدامات نوروزی شهرداری پاوه که به علت شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاده بود، آغاز شد (به استثنای روکش آسفالت سطح شهر که شرایط جوی مساعد ممتد و طولانی‌تری می‌طلبد).
این اقدامات به شرح ذیل می‌باشند:
رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر
به منظور لحاظ استانداردهای ترافیکی و همچنین ایجاد جلوه بصری زیبا در سطح شهر همزمان با آغاز سال نو، پاک‌سازی و رنگ‌آمیزی جداول و بلوارهای سطح شهر پاوه در دستور کار شهرداری قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از بلوار جانبازان آغاز شد و هم‌اکنون چند اکیپ در حال انجام رنگ‌آمیزی هستند.
برای اجرای این کار شهرداری قریب به ۸۰ میلیون ریال هزینه نموده است.


نصب تابلوی استقبال در ورودی شهر پاوه از طرف کرمانشاه
سیمای بصری ورودی‌ شهر بسیار حائز اهمیت است و به عنوان اولین عرصه از فضاهای شهری، ورود به شهر را خوشامد می‌گوید؛ لذا این شهرداری با توجه به گردشگرپذیر بودن پاوه و عدم وجود تابلوی ورودی درخور شهر، اقدام به تهیه و نصب تابلویی زیبا و شکیل با مضمونی مناسب در ورودی شهر نمود.
این تابلو با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تهیه و نصب گردید.


کاشت گل در سطح شهر
این شهرداری به منظور توسعه و افزایش سرانه فضای سبز، زیباسازی محیط و ایجاد چشم‌اندازی زیبا جهت آرامش روحی شهروندان، عملیات کاشت گل در شهر پاوه را آغاز کرد.
گل‌های مذکور با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون ریال خریداری شدند.


لکه‌گیری معابر سطح شهر
با صلاحدید شهردار محترم جناب آقای میری، تا زمان فرا رسیدن شرایط مساعد جوی جهت انجام روکش آسفالت سطح شهر، به منظور سهولت در امر عبور و مرور و کاهش خطرات احتمالی، شهرداری پاوه اقدام به لکه‌گیری معابر در نقاط مورد نیاز نمود.
لازم به ذکر است بلافاصله با فرا رسیدن زمان مناسب، عملیات روکش آسفالت معابر سطح شهر با استفاده از مصالح کاملاً استاندارد آغاز خواهد شد. مصالح مورد نیاز جهت پخت آسفالت در سال گذشته خریداری شده و در کارخانه آسفالت موجود می‌باشد.


علاوه بر موارد مذکور، شهرداری در حال تکمیل و به انجام رساندن پروژه‌های احداث ایستگاه آتش‌نشانی سه راه بیمارستان، احداث جاده بالادست (کنارگذر شاهو)، اصلاح و بهسازی میدان مولوی، ساخت طبقه فوقانی سوئیت‌های اقامتی پارک شهید کاظمی می‌باشد که پس از اتمام، مشروح آنها تقدیم حضور شهروندان محترم خواهد شد.
در پایان از همکاری، تعامل و همدلی شهروندان خوب پاوه با پرسنل خدوم و تلاشگر شهرداری در تمام زمینه‌ها سپاسگزار بوده و امیدواریم با استعانت از درگاه حضرت احدیت، مجموعه شهرداری بتواند دست در دست شهروندان در راستای ایجاد شهری آباد و پرنشاط گام بردارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*