۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تقدیر شهردار پاوه از ورزشکاران و انجمن نمایش پاوه

تقدیر شهردار پاوه از ورزشکاران و انجمن نمایش پاوه

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ صبح روز دوشنبه ۳۰ مردادماه، علی‌محمد میری شهردار پاوه در جلساتی مجزا از تلاشها و مدال آوری ورزشکاران برجسته پاوه در زمینه کشتی و کنگ‌فو و همچنین انجمن نمایش پاوه به جهت راهیابی تئاتر«عروسکهایم دخترانه گریه می‌کنند» به بخش جانبی جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی تقدیر و تشکر نمود. در […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ صبح روز دوشنبه ۳۰ مردادماه، علی‌محمد میری شهردار پاوه در جلساتی مجزا از تلاشها و مدال آوری ورزشکاران برجسته پاوه در زمینه کشتی و کنگ‌فو و همچنین انجمن نمایش پاوه به جهت راهیابی تئاتر«عروسکهایم دخترانه گریه می‌کنند» به بخش جانبی جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی تقدیر و تشکر نمود.
در مراسم تقدیر از ورزشکاران، که با حضور چهار تن از اعضای محترم شورای اسلامی شهر (آقایان محی‌الدین‌زاده، عبدی، حسینس و یوسفی) در دفتر کار شهردار پاوه برگزار شد، از مساعی و دستاوردهای ورزشکاران سوران قمری، آریز رحیمی، کاویان ارژنگ، محمد احمدی و مربیان سخت‌کوش آنها آقایان حمید فهیمی و فرزاد بکامیری تقدیر و تشکر به عمل آمد. در این مراسم، شهردار پاوه تأخیر در انجام تقدیر را مشغله فراوان کاری عنوان و با اشاره به اهمیت کسب روحیه پهلوانی و تعهد به مسائل اخلاقی، برای این ورزشکاران سلامتی و موفقیت روز افزون آرزو نمود. اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز هر یک به نوبه خود موفقیت‌های مکتسبه را تبریک و برای آنها درخشیدن در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را آرزو نمودند. در پایان از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر  لوح تقدیر وهدیه ای به رسم یادبود تقدیم این ورزشکاران ارزشمند دیارمان گردید.

در مراسم تقدیر از انجمن نمایش شهرستان پاوه، شهردار پاوه و اعضای محترم شورای اسلامی شهر به آقای شهریار انصاری مسئول انجمن نمایش پاوه و خانم نرمین گیوه‌چی نویسنده و کارگردان تئاتر «عروسکهایم دخترانه گریه می‌کنند» موفقیت حاصله را تبریک گفته و برای آنها کسب مراتب بالاتر در آینده را آرزو نمودند و خانم گیوه‌چی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد تئاتر مذکور، از همراهی و همکاری شهرداری پاوه در زمینه آماده‌سازی آن جهت شرکت در مسابقه تشکر و عنوان نمود به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ شهرداری پاوه، اجرای تئاتر «عروسکهایم دخترانه گریه می‌کنند» در بخش جانبی جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی در تاریخ ۲۱ شهریور در شهر مریوان، به نمایندگی از شهرداری پاوه خواهد بود. در پایان این نشست نیز از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر  لوح تقدیر وهدیه ای به رسم یادبود تقدیم این هنرمندان گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*