۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
حل مسائل مربوط به عرضه گوشت در شهر پاوه

حل مسائل مربوط به عرضه گوشت در شهر پاوه

عرضه گوشت در قصابی‌های پاوه از سر گرفته شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در پی عدم عرضه دو روزه گوشت در قصابی‌های شهر پاوه به دلیل مسائل به وجود آمده میان بهره‌بردار کشتارگاه و قصابان، صبح روز شنبه مورخ ۹۶/۸/۲۰ جهت برطرف نمودن مشکلات پیش آمده، با دعوت قبلی جلسه‌ای با حضور اعضای […]

عرضه گوشت در قصابی‌های پاوه از سر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در پی عدم عرضه دو روزه گوشت در قصابی‌های شهر پاوه به دلیل مسائل به وجود آمده میان بهره‌بردار کشتارگاه و قصابان، صبح روز شنبه مورخ ۹۶/۸/۲۰ جهت برطرف نمودن مشکلات پیش آمده، با دعوت قبلی جلسه‌ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر، بخشدار محترم مرکزی، ریاست محترم اداره دامپزشکی پاوه، ریاست محترم اتاق اصناف، نمایندگان محترم تعزیرات و جهاد کشاورزی و نمایندگان صنف قصابان در دفتر کار شهردار پاوه تشکیل شد. در این جلسه علی‌محمد میری شهردار پاوه ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین محترم به تشریح مسائل پیش آمده پرداخت و عنوان نمود در سایه تعامل، مسائل مذکور قابل حل خواهند بود.

در ادامه سایر مسئولین و همچنین نمایندگان قصابان به بیان نکته نظرات خود پرداختند و پس از بررسی و تبادل نظر و ارائه راهکارهای لازم، در نهایت طرفین به توافق رسیده و مجدداً امورات خود در راستای خدمت به شهروندان را از سر گرفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*