۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری به منظور ترمیم و بازسازی اثرات مخرب روحی و روانی زلزله در شهر پاوه

اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری به منظور ترمیم و بازسازی اثرات مخرب روحی و روانی زلزله در شهر پاوه

زلزله اگرچه پیامدهای مخرب فراوانی در پی دارد، لکن بعد از مراحل امداد و نجات، این اقدامات فرهنگی هستند که جهت ترمیم و بازسازی صدمات روحی و روانی بالاخص درمیان کودکان کارآمد بوده و به نوعی فضای مطلوب روحی را جایگزین استرس و اضطراب می‌نمایند.  به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ شهرداری و شورای اسلامی […]

زلزله اگرچه پیامدهای مخرب فراوانی در پی دارد، لکن بعد از مراحل امداد و نجات، این اقدامات فرهنگی هستند که جهت ترمیم و بازسازی صدمات روحی و روانی بالاخص درمیان کودکان کارآمد بوده و به نوعی فضای مطلوب روحی را جایگزین استرس و اضطراب می‌نمایند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه پس از زلزله اخیر شهر پاوه، با یک برنامه‌ریزی فشرده و با همکاری سمن‌های شهر و باشگاه هنرمندان ایران سه برنامه فرهنگی به شرح ذیل را با هدف فوق طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ۹ و ۱۰ آذرماه اجرا نمودند که با استقبال عموم مواجه شدند.  عواید حاصل از این برنامه‌ها نیز صرف کمک به زلزله‌زدگان مناطق سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی و ازگله خواهد شد.

  • اجرای زنده برنامه ” با ما بیا ” کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما: این گروه تلویزیونی بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹ آذرماه با حضور پرشور کودکان پاوه‌ای در حمایت از کودکان زلزله‌زده در شهر پاوه به اجرای برنامه‌ای به یاد ماندنی پرداختند.
  •            
  • ساعت ۱۹ پنج‌شنبه مورخ ۹ آذرماه نیز هنرمندان و ورزشکاران صاحب نام کشور برای خانواده‌های این شهر به صحنه آمدند تا لحظات شادی را در ذهن مخاطبان به وجود آورند. در این برنامه که فرماندار محترم و سایر مسئولان شهرستان در آن شرف حضور داشتند، ابتدا سرپرست شهرداری پاوه ضمن خیرمقدم خدمت حضار، از همراهی و همکاری باشگاه هنرمندان ایران و سمن‌های شهر جهت اجرای برنامه‌ها تقدیر نمود. سپس سید جواد هاشمی بازیگر ومجری محبوب کشور با صدای رسا وتسلط مدیریت اجرای برنامه ی وزین مورد نظر را متقبل شدند. طی این برنامه، هنرمندان مدعو نیز یکی پس از دیگری بر روی سن آمدند تا با اجرای سرودهای زیبا فضای سالن را پراز شور وهیجان نمایند. در پایان نیز تعدادی از ورزشکاران سالهای دور و نزدیک تیم های محبوب پایتخت نیز به میان مردم آمدند تا مراسم گل ریزان را اجراء نمایند ودرآمد حاصله را صرف مناطق زلزله زده نمایند.
  • آخرین برنامه نیز مسابقه فوتسال بین تیم منتخب هنرمندان و تیم منتخب پاوه بود که در سالن ۲۵۰۰ نفره تربیت بدنی پاوه برگزار گردید. در این دیدار زیبا و جالب توجه که با استقبال شهروندان روبرو شد دو تیم به تساوی ۵ بر ۵ دست یافتند و لحظات زیبایی را در سالن ۲۵۰۰ نفری حضرت امام (ره) پاوه رقم زدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*