۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه، علی‌محمد میری به سمت شهردار پاوه منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه، علی‌محمد میری به سمت شهردار پاوه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ براساس حکمی از سوی جناب آقای مهندس “هوشنگ بازوند” استاندار کرمانشاه، علی‌محمد میری به سمت شهردار پاوه منصوب شد. در این حکم آمده است: «در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خردادماه ۷۵، با […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ براساس حکمی از سوی جناب آقای مهندس “هوشنگ بازوند” استاندار کرمانشاه، علی‌محمد میری به سمت شهردار پاوه منصوب شد.

در این حکم آمده است: «در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خردادماه ۷۵، با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شماره ۱۵۴/۵/ش تاریخ ۹۶/۷/۱۸ شورای اسلامی شهر پاوه به موجب این حکم جنابعالی به سمت شهردار پاوه منصوب می‌گردید».

در بخش دیگری از حکم شهردار پاوه  تصریح شده است: «امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با رعایت موازین و مقررات قانونی، مراقبت در انضباط مالی، مطالعات و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی میسر گردد».

گفتنی است، علی‌محمد میری از آبان‌ماه ۱۳۹۴ تا ابتدای شهریورماه ۱۳۹۶ به عنوان شهردار پاوه و از ابتدای شهریورماه ۱۳۹۶ تا کنون به عنوان سرپرست شهرداری پاوه مشغول خدمت می‌باشد و در واقع با این حکم در سمت خود ابقا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*