۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
اتمام فاز اول عملیات اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان

اتمام فاز اول عملیات اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان

فاز اول اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه از اتمام فاز اول اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان خبر داد. وی در این خصوص گفت: با توجه به ساختار نامناسب هندسی سه راهی فرهنگیان و در نتیجه حادثه‌خیز بودن مکان مذکور، جهت ارتقای ایمنی […]

فاز اول اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه از اتمام فاز اول اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان خبر داد.

وی در این خصوص گفت: با توجه به ساختار نامناسب هندسی سه راهی فرهنگیان و در نتیجه حادثه‌خیز بودن مکان مذکور، جهت ارتقای ایمنی و تسهیل تردد شهروندان و دانشجویان، اصلاح هندسی آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار پاوه در ادامه افزود: اکنون فاز اول عملیات مذکور شامل خاک‌برداری و تعریض به میزان ۳ متر، جابجایی تیر برق فشار قوی و تأسیسات و تابلوهای محل، انحراف کانال آب‌های سطحی، آسفالت محل و ایجاد میدان آزمایشی توسط جداکننده‌های پلاستیکی (جهت بررسی نقاط ضعف و قوت آن به منظور اجتناب از دوباره‌کاری و پرت هزینه) به اتمام رسیده است.

میری تصریح نمود: در صورتیکه میدان آزمایشی احداثی پاسخگوی مسائل ترافیکی مکان فوق‌الذکر بود، در فاز دوم اجرای پروژه، میدان اصلی احداث خواهد شد.

وی در پایان از همکاری ارزنده ادارات برق، آب و فاضلاب، گاز و مخابرات حین انجام پروژه مذکور و نیز همکاری و همراهی شهروندان و اهالی محل که متحمل زحمت‌های فراوان طی انجام عملیات مربوط به پروژه شدند سپاسگزاری نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*