۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آغاز عملیات اصلاح هندسی تقاطع ارشاد اسلامی

آغاز عملیات اصلاح هندسی تقاطع ارشاد اسلامی

صبح امروز با احداث میدان آزمایشی به وسیله جداکننده‌های پلاستیکی عملیات اجرایی مربوط به اصلاح هندسی تقاطع ارشاد اسلامی آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: تقاطع مذکور به علت عدم وجود میدان و ساختار نادرست هندسی همواره یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر بوده […]

صبح امروز با احداث میدان آزمایشی به وسیله جداکننده‌های پلاستیکی عملیات اجرایی مربوط به اصلاح هندسی تقاطع ارشاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: تقاطع مذکور به علت عدم وجود میدان و ساختار نادرست هندسی همواره یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر بوده است. به همین دلیل و جهت ارتقای ایمنی و تسهیل تردد شهروندان اصلاح هندسی آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار پاوه ادامه داد: اکنون میدان آزمایشی به وسیله جداکننده‌های پلاستیکی ایجاد شده و ان‌شاءا… پس از بررسی نقاط ضعف و قوت آن در آینده‌ای نزدیک میدان اصلی احداث خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم میدان آزمایشی ایجاد شده پاسخگوی مسائل ترافیکی موجود در محل بوده و منتج به احداث میدان و تسهیل عبور و مرور شهروندان گردد.

شهردار پاوه تصریح نمود: با توجه به محدودیت‌های موجود در مکان، ایجاد میدان فوق ممکن است مشکلاتی داشته باشد لذا از کلیه کاشناسان و صاحبنظران دعوت به عمل می‌آید پیشنهادات خود در این رابطه را به واحد عمران این شهرداری ارائه نمایند.

 وی در پایان با اشاره به یکی دیگر از نقاط حادثه‌خیز شهر یعنی سه راهی سراب هولی گفت: بخش عمده عملیات مربوط به تعریض محل را قبلاً انجام داده‌ایم و به زودی عملیات مربوط به اصلاح هندسی آن نیز انجام خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*