۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آغاز فاز دوم طرح همسان‌سازی پیاده‌روهای خیابان امام خمینی (ره)

آغاز فاز دوم طرح همسان‌سازی پیاده‌روهای خیابان امام خمینی (ره)

فاز دوم طرح همسان‌سازی پیاده‌روهای خیابان امام خمینی (ره) آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه در این رابطه عنوان نمود: با توجه به اینکه پیاده‌روهای خیابان امام خمینی (ره) که از خیابان‌های اصلی شهر و محل تردد عموم مردم می‌باشد،  ناهموار و دارای شکستگی‌ها و کنده‌کاری‌های متعدد است که […]

فاز دوم طرح همسان‌سازی پیاده‌روهای خیابان امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه در این رابطه عنوان نمود: با توجه به اینکه پیاده‌روهای خیابان امام خمینی (ره) که از خیابان‌های اصلی شهر و محل تردد عموم مردم می‌باشد،  ناهموار و دارای شکستگی‌ها و کنده‌کاری‌های متعدد است که مشکلاتی را جهت تردد شهروندان به وجود آورده و علاوه بر آسیب رساندن به عابرین پیاده نمای نامناسبی نیز به شهر داده بود، جهت تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان و زیباسازی منظر شهری همسان‌سازی و بهسازی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و فاز اول پروژه به طول حدودی ۲۰۰ متر در هر طرف خیابان و با صرف اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در نیمه اول سال ۹۷ انجام و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

شهردار پاوه ادامه داد: با توجه به ضرورت اتمام پروژه، اجرای فاز دوم آن را با تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات داخلی شهرداری آغاز نمودیم و اکنون در حال اجرا است.

 وی تصریح نمود: در نظر گرفتن شرایط جسمی سالمندان و معلولین و ایجاد خط نابینایان و ساماندهی ورودی کوچه‌ها در هنگام اجرای همسان‌سازی پیاده‌روها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

شهردار پاوه در پایان عنوان نمود از آنجا که در طول عملیات اجرایی پروژه احتمال ایجاد اخلال در تردد شهروندان و رانندگان در محل مذکور وجود دارد، از شهروندان، اهالی محل و مغازه‌داران محترم درخواست کرد با سعه صدر با مجریان پروژه نهایت همکاری را مبذول نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*