۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آگهی تجدید مزایده – نوبت دوم

آگهی تجدید مزایده – نوبت دوم

شهرداری پاوه در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد اجاره اموال غیر منقول خود  به شرح جدول و شرایط ذیل را از طریق تجدید مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد تجدید مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات […]

شهرداری پاوه در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد اجاره اموال غیر منقول خود  به شرح جدول و شرایط ذیل را از طریق تجدید مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد تجدید مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به آدرس www.setadiran.ir  و با شماره تجدید مزایده ۹۱۹۰ به صورت الکترونیکی واگذار نماید.

ردیف

موضوع تجدید مزایده عمومی

مبلغ پایه تجدید مزایده عمومی ( ریال )

مبلغ سپرده شرکت در تجدید مزایده عمومی ( ریال)

شماره سیستمی تجدید مزایده  عمومی

۱

اجاره عرصه و اعیان و کلیه تجهیزات و دستگاههای کارخانه دانه بندی شن و ماسه شهرداری پاوه بدون ماشین آلات عمرانی در جاده باینگان ( دوله خِره )  

۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰

۶۰/۰۰۰/۰۰۰

۵۰۹۸۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۱۳

۲

اجاره عرصه و اعیان مغازه پارک آزادگان در بلوار جانبازان

۷۰/۸۰۰/۰۰۰

۳/۵۴۰/۰۰۰

۵۰۹۸۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۱۴

۳

اجاره عرصه و اعیان مغازه طبقه همکف در خیابان شهدای ۲۶ مرداد

۳۲/۴۰۰/۰۰۰

۱/۶۲۰/۰۰۰

۵۰۹۸۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۱۵

زمان انتشار تجدید مزایده در سامانه : روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۷ ساعت ۱۰

مهلت دریافت اسناد تجدید مزایده در سامانه : تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۳ ساعت ۱۵ 

مهلت بازدید از اموال غیرمنقول مورد اشاره : تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۳ ساعت ۱۵ 

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت در سامانه : تا روز پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۰۳ ساعت ۱۵

زمان بازگشایی در سامانه : روز شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۰۵ ساعت ۱۵  

زمان اعلام به برنده در سامانه : روز شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۰۵ ساعت ۱۶  

شرایط عمومی و توضیحات برگزاری تجدید مزایده دستگاه اجرایی

 ضمناً رعایت موراد ذیل الزامی است .

  • برگزاری تجدید مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند تجدید مزایده شامل خرید و دریافت اسناد تجدید مزایده ( در صورت وجود هزینه مربوطه ) ، پرداخت تضمین شرکت در تجدید مزایده ( ودیعه ) ، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد .
  • کلیه اطلاعات موارد اجاره شامل مشخصات ، شرایط و نحوه اجاره در برد اعلان عمومی سامانه ، قابل مشاهده ، بررسی و انتخاب می باشد .
  • علاقه مندان به شرکت در تجدید مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی ( توکن ) به شماره ذیل تماس ۴۱۹۳۴ ۰۲۱ ( مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ) حاصل نمایند .
  • اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان ها ، در سایت سامانه ( setadiran.ir  ) بخش (( ثبت نام / پروفایل مزایده گر )) موجود است .
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه به معامله در اسناد تجدید مزایده طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است .
  • برندگان اول و دوم ( در صورت اعلام ) تجدید مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .
  • شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
  • قیمت پیشنهادی بایستی به طور صریح و روشن بوده و مشروط نباشد در غیر اینصورت قیمت پیشنهادی ابطال می گردد .
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در این تجدید مزایده شرکت نمایند .
  • برنده تجدید مزایده موظف است مبلغی را معادل ۱ سال (  ۱۲ ماه ) اجاره بهاء پیشنهادی به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات  به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری پاوه به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی و همچنین یک فقره چک سفید بابت تخلیه  قبل از انعقاد قرارداد به امور مالی تحویل نماید .
  • برنده تجدید مزایده موظف است نسبت به پرداخت اجاره بهاء اموال غیرمنقول مورد اشاره به صورت ماهیانه اقدام لازم را به عمل آرود . 
  • مدت زمان اجاره اموال غیرمنقول مورد اشاره  به مدت ۱۲ ( دوازده ) ماه یا ۱ ( یک ) سال شمسی می باشد .
  • پرداخت کلیه هزینه ها شامل بیمه ، مالیات ، عوارض ، مالیات بر ارزش افزوده ، قبوض مصرفی ( آب ، برق ، گاز و تلفن ) و غیره ( برای کلیه ردیف های جدول مذکور ) و همچنین تأمین آب ، ماشین آلات عمرانی ( کمپرسی و بیل مکانیکی و لودر )  ، ملزومات ، به کار گیری  نیروی انسانی و اپراتور و مسئول فنی ، پرداخت حقوق دولتی و موارد اعلامی ( برای ردیف ۱ جدول مذکور )  بر عهده برنده تجدید مزایده می باشد .
  • برنده تجدید مزایده موظف است موازین اسلامی و شرعی و قانونی را رعایت و به نحو متعارف از مورد اجاره استفاده و نمی تواند بر خلاف منظور از آن استفاده نماید و مجوز های لازم را از مراجع ذیصلاح برای استفاده از آن اخذ نماید .
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد شرکت در تجدیدمزایده عمومی  فوق الذکر را دارند بایستی تا روز پنج شنبه مورخ  ۹۸/۱۱/۰۳ ساعت ۱۲  اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی شرکت در تجدید مزایده را علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد  آن را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند .     

روابط عمومی شهرداری پاوه

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*