۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه: با تدابیری که از پیش از آغاز بارندگی اندیشیدیم آبگرفتگی معابر به حداقل رسید

شهردار پاوه: با تدابیری که از پیش از آغاز بارندگی اندیشیدیم آبگرفتگی معابر به حداقل رسید

شهردار پاوه با اشاره به بارندگی کم سابقه روزهای اخیر گفت: خوشبختانه باوجود اینکه شاهد بارش بسیار خوب باران در چند روز گذشته بودیم ولی به خاطر تدابیری که پیش از آغاز بارندگی اندیشیده بودیم، توانستیم با اقدامات انجام شده آبگرفتگی معابر و منازل را به حداقل ممکن برسانیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، […]

شهردار پاوه با اشاره به بارندگی کم سابقه روزهای اخیر گفت: خوشبختانه باوجود اینکه شاهد بارش بسیار خوب باران در چند روز گذشته بودیم ولی به خاطر تدابیری که پیش از آغاز بارندگی اندیشیده بودیم، توانستیم با اقدامات انجام شده آبگرفتگی معابر و منازل را به حداقل ممکن برسانیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، علی محمد میری با یادآوری اینکه اجرای عملیات لایروبی نهرهای موجود در شهر و پاکسازی کانالهای دفع آبهای سطحی، با هدف افزایش ظرفیت و جلوگیری از سرریزهای احتمالی در فصل بارندگی از جمله این اقدامات پیشگیرانه بود، افزود: با تخلیه ضایعات، رسوبات، لجنها و زباله های خانگی و نخاله های ساختمانی که متأسفانه توسط برخی از شهروندان درون این نهرها و کانالها رهاسازی شده بود، توانستیم حجم ظرفیت آبگیری آنها را افزایش دهیم که نتیجه مثبت این اقدام را در بارندگی اخیر با کاهش میزان آبگرفتگی معابر علیرغم افزایش میزان و شدت بارندگی نسبت به سالهای گذشته شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه نیروهای خدماتی شهرداری به عنوان مثال تنها در عملیات لایروبی بیش از ۷۰ تن ضایعات و زباله و نخاله جمع و دفع کرده اند، گفت: شهروندان حاشیه این نهرها خود باید احساس مسئولیت نموده و بیشتر مراقب باشند و از تخلیه هرگونه پسماند و نخاله در نهرهای شهر خودداری کنند.
شهردار پاوه در ادامه گفت: توپوگرافی شهر پاوه و اختلاف سطح مناطق مختلف شهر از یکطرف و وجود بافت فرسوده وسیع، نامناسب بودن زیرساختهای شهری، فرسودگی و کم ظرفیت بودن بخش بسیار وسیعی از کانالهای دفع آبهای سطحی شهر و همچنین کانالها و شبکه های زیرزمینی از طرف دیگر باعث می شود در بارندگیهای شدید، باران آبهای جاری شده در شهر فرصت دفع پیدا نکنند و مشکلات آبگرفتگی در معابر و حتی برخی منازل بافت قدیمی شهر بروز کند و شهروندان را با مشکل روبرو سازد.
وی با تأکید بر اینکه این قبیل مشکلات یک شبه به وجود نیامده اند و بنابراین در بازه زمانی کوتاه هم قابل رفع نمی باشند، افزود: باید با تدابیر و راهکارهای مناسب و در گذر زمان و تأمین هزینه های مورد نیاز این امر، اوضاع را بهبود ببخشیم و در این راه به مشارکت و همراهی و سعه صدر شهروندان عزیز نیازداریم تا در بهینه سازی شهر و رفع مشکلات موفق عمل کنیم.

DSC01885 DSC01879 DSC01884 IMG_3389 IMG_2662 IMG_2737 IMG_2738 IMG_4082 IMG_4334 IMG_4333 IMG_4096 IMG_4092 IMG_4087 IMG_4086 IMG_4083 IMG_4782 IMG_4778

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان زحمت کش. با تشکر فروان خدا قوت

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*