۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
خرید دستگاه بازیافت و تولید آسفالت توسط شهرداری پاوه

خرید دستگاه بازیافت و تولید آسفالت توسط شهرداری پاوه

شهردار پاوه از خرید دستگاه بازیافت و تولید آسفالت (کارخانه آسفالت متحرک) از محل اعتبارات داخلی شهرداری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه با اعلام این خبر گفت: یکی از مشکلاتی که این شهرداری با آن روبرو بوده این مسأله است که باید صبر می‌کردیم که تعداد مواردی که […]

شهردار پاوه از خرید دستگاه بازیافت و تولید آسفالت (کارخانه آسفالت متحرک) از محل اعتبارات داخلی شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه با اعلام این خبر گفت: یکی از مشکلاتی که این شهرداری با آن روبرو بوده این مسأله است که باید صبر می‌کردیم که تعداد مواردی که نیاز به ترمیم آسفالت دارند به حدی برسد که روشن نمودن کارخانه آسفالت جهت ترمیم صرفه اقتصادی داشته باشد و سپس عملیات لکه‌گیری معابر را شروع می‌کردیم؛ لذا تصمیم مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بر این شد که یک دستگاه بازیافت و تولید آسفالت برای شهرداری خریداری شود و اکنون با خرید این دستگاه قابل یدک به نقاط مختلف شهر که هم قابلیت بازیافت کلوخه‌ها و تراشه‌های آسفالت حاصل از حفاری‌ها در محل عملیات ترمیم با هزینه بسیار کم و بازگرداندن آنها به چرخه و هم تولید آسفالت گرم و سرد را دارد، تسهیل و سرعت بخشی در عملیات لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر که همواره یکی از مطالبات مهم شهروندان بوده است تحقق می‌یابد.
شهردار پاوه افزود: این دستگاه بازیافت و تولید آسفالت که اکنون به ماشین آلات شهرداری پاوه اضافه شده، در هر ۲۰ دقیقه قابلیت بازیافت یک تن کلوخه و تراشه آسفالتی و در هر ۱۵ دقیقه قابلیت تولید یک تن آسفالت سرد و گرم را داراست.
مهندس مرادی تصریح کرد: علاوه بر تسریع در عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر، صرفه اقتصادی قابل توجه بازیافت هر تن آسفالت نسبت به هزینه معمول عملیات تولید در کارخانه آسفالت، از جمله دیگر مزیت های این دستگاه است.
شهردار پاوه با اشاره به ظرفیت تولید آسفالت سرد توسط دستگاه مذکور، اضافه کرد: با استفاده از این قابلیت می‌توان آسفالت سرد را روزانه تولید و دپو و در فصول سرد سال به شهرداری‌های همجوار عرضه کرد.
وی در پایان عنوان کرد: با خرید این دستگاه، از این پس با کمترین هزینه، بیشترین بهره وری را در لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر شاهد خواهیم بود و کار ترمیم آسفالت معابر شهری پاوه سرعت بیشتری گرفته و مشکلات موجود در معابر به حداقل خواهد رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*