۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
اضافه شدن یک دستگاه خودرو به ناوگان نقلیه شهرداری پاوه

اضافه شدن یک دستگاه خودرو به ناوگان نقلیه شهرداری پاوه

یک دستگاه خودروی شاسی ۶ تن آرنا پلاس صفر کیلومتر ایران خودرو دیزل به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به ناوگان نقلیه شهرداری پاوه اضافه شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه در این رابطه عنوان کرد: با عنایت به کمبود و فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری و نیز با توجه به توسعه شهر، […]

یک دستگاه خودروی شاسی ۶ تن آرنا پلاس صفر کیلومتر ایران خودرو دیزل به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به ناوگان نقلیه شهرداری پاوه اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه در این رابطه عنوان کرد: با عنایت به کمبود و فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری و نیز با توجه به توسعه شهر، یکی از اقدامات ضروری، تجهیز و نوسازی ناوگان نقلیه شهرداری جهت خدمات‌رسانی مناسب‌تر و بیش از پیش است.

شهردار پاوه ادامه داد: با عنایت به مراتب فوق، این امر همواره از دغدغه‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است و لذا با پیگیری‌های به عمل آمده، یک دستگاه خودروی شاسی ۶ تن آرنا پلاس صفر کیلومتر ایران خودرو دیزل به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از طرف سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور به شهرداری اختصاص یافت و این شهرداری با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پرداخت سهم خود به مبلغ ۱/۶۵۶/۸۱۲/۰۵۸ ریال از محل اعتبارات داخلی، خودروی مذکور را دریافت و به ناوگان نقلیه خود افزود.

مهندس مرادی تصریح نمود: ناوگان موتوری و وجود خودروهای سنگین ترابری در شهرداریها علاوه بر تسهیل و تسریع در اجرای پروژه‌های خدماتی، عمرانی و رفاهی، پشتیبانی برای مدیریت بحران و کمک‌رسانی به موقع در زمان بروز حوادث محسوب می‌شود که با وجود آنها می‌توان به کمک دیگر دستگاه‌ها برای کاهش و رفع بحران و نیز مرمت و بازسازی اقدام جدی نمود.

شهردار پاوه در پایان از زحمات کلیه افرادی که در این راستا با شهرداری همکاری نموده‌اند تقدیر و تشکر نمود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*