۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
اجرای عملیات احیا و بهسازی فضای سبز در بخش هایی از شهر پاوه

اجرای عملیات احیا و بهسازی فضای سبز در بخش هایی از شهر پاوه

شوکت مرادی مسئول خدمات شهری شهرداری پاوه در تشریح اقدامات واحد خدمات شهری در بخش فضای سبز اعلام کرد: بیش از ۵۰۰۰ گل فصلی از جمله ساناز ،رز و بوته های جعفری ،مریم گلی ،داوودی و تکمه ای بنفش در ۱۵ روز اول خرداد ماه در میادین شهر کاشته شد . روابط عمومی شهرداری پاوه […]

شوکت مرادی مسئول خدمات شهری شهرداری پاوه در تشریح اقدامات واحد خدمات شهری در بخش فضای سبز اعلام کرد: بیش از ۵۰۰۰ گل فصلی از جمله ساناز ،رز و بوته های جعفری ،مریم گلی ،داوودی و تکمه ای بنفش در ۱۵ روز اول خرداد ماه در میادین شهر کاشته شد .

روابط عمومی شهرداری پاوه به نقل از مسئول خدمات شهری گزارش داد: در راستای توجه به نقش فضای سبز شهری و توسعه فضای سبز و افزایش سرانه فضای سبز شهروندان ۵۰۰۰ گل فصلی در محوطه های میادین سطح شهر کاشته شد

مرادی ضمن تاکید بر نقش فضای سبز در محیط زیست شهری و توسعه و افزایش سرانه ی فضای سبز، نگهداری و حفاظت از فضای سبز شهر به اجرای بهسازی سیستم آبیاری اشاره نمود .

وی ادامه داد: در همین راستا برای اولین بار سیستم آبیاری قطره ای ( نوار تیپ ) در میادین سطح شهر اجرا شد.
مرادی هدف از اجرای این عملیات را ایجاد چشم‏ انداز برای شهروندان دانست و اظهار داشت: این اقدام در راستای زیباسازی فضای شهری و ایجاد چشم‏انداز مناسب شهری و … اجرا شد.
مسئول خدمات شهری شهرداری پاوه از شهروندان خواست تا در حفظ و نگهداری فضای سبز شهر خود خادمان شهرداری را یاری دهند.

IMG_0706

IMG_0707

IMG_0709

IMG_0711

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*