۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
جلسه هم اندیشی شهردار با مسئولین واحدهای مختلف اداره در دفتر کار  شهردار پاوه تشکیل گردید

جلسه هم اندیشی شهردار با مسئولین واحدهای مختلف اداره در دفتر کار شهردار پاوه تشکیل گردید

در ابتدای نشست شهردار پاوه از خداوند تبارک و تعالی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان را در این ماه مبارک آرزو نمودند و اظهار داشتند انشاء الله که ماه مبارک رمضان مایه خیر و برکت برای جمیع مسلمانان و هموطنان و خانواده های مان باشد امیدوارم خداوند تبارک و تعالی لطف و مرحمت خود را […]

در ابتدای نشست شهردار پاوه از خداوند تبارک و تعالی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان را در این ماه مبارک آرزو نمودند و اظهار داشتند انشاء الله که ماه مبارک رمضان مایه خیر و برکت برای جمیع مسلمانان و هموطنان و خانواده های مان باشد امیدوارم خداوند تبارک و تعالی لطف و مرحمت خود را شامل حال ما کند و با کرم و بزرگواریش گناهان ما را مورد آمرزش قرار دهد و هدایت مان کند تا توشه خوبی برای آخرت داشته باشیم و از خدا وند سبحان می خواهم به ما هوشیاری دهد ، دغدغه و شلوغی دنیا ما را سرگرم خود نکند ، تحت تأثیر هیاهوی دیگران از قیامت غافل نشویم و بتوانیم در کار و زندگی خصوصی موفق باشیم.

IMG_1771
وی در بخش دیگری از سخنانش با بررسی اوضاع و احوال سطح منطقه و جهان بخصوص اوضاع نابسامان مسلمانان اظهار داشتند خدا وند تبارک و تعالی ناامنی و شر دشمنان را از ما و بقیه مسلمان دور کند ، آرامش و امنیت در مملکت مان پایدار باشد و وحدت و برادری و همدلی را بین ما بیشتر کند تا الگویی باشیم برای سایر مسلمانان جهان.

IMG_1760
در ادامه شهردار کارکنان را به رعایت تقوای الهی توصیه نمودند و تأکید نمودند فقط برای رضای خدا کار انجام دهیم زیرا انسان با تقوا سالم است ، با عزت است ، آرامش روانی دارد و همچنین باعث رستگاری هم در دنیا و هم در آخرت است . وی در ادامه از کارکنان خواست رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و از انجام کار غیر قانونی پرهیز نمایند ، اشراف به قانون داشته باشیم و حتی صحبت کردن ما هم بر اساس قانون باشد. وی در ادامه توصیه های عمومی به رعایت نظم و انضباط اداری تأکید نمودند و اظهار داشت تا ما نظم نداشته باشیم نمی توانیم به شهر نظم ببخشیم ، نظم و انضباط اداری مورد تأکید اینجانب است در ورود و خروج اداره و انجام امورات با نظم و انضباط خاص حرکت نمائید که بیشترین نفع را برای خودمان دارد . شهردار در بخش پایانی توصیه های عمومی احترام به مردم و ارباب رجوع را خواستار شدند و تأکید نمودند در نهایت افتخار برای مردم احترام قائل شویم و با مردم با احترام برخورد نماییم . امورات ارجاعی به شما به نحو احسن انجام داده شود تا رضایت مردم از خدمات ارائه شده کسب شود.

IMG_1772
در ادامه شهردار چند توصیه کاری را برای همکاران یادآوری و خواستار رعایت آنها در انجام امورات شدند وی به موضوع بحران مالی پرداختند و اظهار داشتند صرفه جویی مالی در اولویت باشد ، تیم مالی شهرداری باید مدیریت کند هزینه ها مدیریت شود تا به امید خدا با بحران مالی مواجه نشویم . شهردار با اشاره به اینکه همه شما کارشناس هستید و باید کار کارشناسی انجام دهید اظهار داشت شما به عنوان مسئول واحد تشخیص کار دهید و در چهارچوب شرح وظایف آن را انجام دهید در کارتان ابداع و نوآوری داشته باشید و کار طراحی کنید.
شهردار در پایان توصیه های عمومی به تقسیم وظایف واحدها پرداختند و از مسئولین واحدها خواستند که با احساس مسئولیت در حوزه کاری خویش امورات خود را به نحو احسن انجام دهند و هر موقع لازم شد در انجام مکاتبات و امورات هماهنگی لازم با واحدهای دیگر بعمل آید .
در پایان نشست شهردار به گزارش سفر خارج از کشور در معیت شهرداران سایر شهرهای استان اشاره و اظهار امیدواری کرد با کسب تجربه در این سفرها بتوانیم در مدیریت شهری موفق عمل نمائیم.
– همچنین همکاران حاضر در جلسه اظهار نمودند به لطف خداوند تبارک و تعالی تلاش خواهند نمود تا توصیه های مطرح شده را سرلوحه کار خود قرار داده و نهایت سعی و تلاش خویش را در جهت کسب رضایت پروردگار و شهروندان عزیز بعمل آورند.

IMG_1766

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*