۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
بعد از چندین سال اولین جلسه کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری برگزار شد.

بعد از چندین سال اولین جلسه کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری برگزار شد.

اولین جلسه کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری پاوه ساعت ۱۴ روز گذشته با حضور اعضای کمیسیون متشکل از نماینده قوه قضائیه ، نماینده وزارت کشور ،نماینده شورای شهر ، جانشین شهردار و دبیر کمیسیون ماده ۷۷ تشکیل گردید. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، در این جلسه به بررسی و رسیدگی به عوارض معوق کسب […]

اولین جلسه کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری پاوه ساعت ۱۴ روز گذشته با حضور اعضای کمیسیون متشکل از نماینده قوه قضائیه ، نماینده وزارت کشور ،نماینده شورای شهر ، جانشین شهردار و دبیر کمیسیون ماده ۷۷ تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، در این جلسه به بررسی و رسیدگی به عوارض معوق کسب و پیشه و مشاغل خاص سطح شهر پرداخته شد.
رحمانزاده دبیر کمیسیون ماده ۷۷ در این خصوص به روابط عمومی عنوان کرد از آن جایی که عوارض یکی از منابع مهم درآمدی شهرداری ها محسوب می گردد که اختلاف بین مودی و شهرداری را اجتناب ناپذیر نموده است به همین لحاظ قانون مرجع مستقلی را تحت عنوان کمیسیون ماده ۷۷ برای رسیدگی به این امر پیش بینی نموده است و در این خصوص تعداد ۲۷ پرونده در این جلسه جهت رسیدگی مطرح گردید.
وی هدف از برگزاری کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری بعنوان متولی ، و دستگاهی که انجام و ارائه برخی از خدمات مورد نیاز شهر و شهروندان به آنها محول شده است همواره پاسخگوی مودیان در برابر مطالبات بوده و هستند لیکن علیرغم این مسائل قانونگذار در ماده ۷۷ قانون شهرداریها کمیسیونی را برای حل اختلاف نظرهای شهرداری با مودیان پیش بینی نموده است که شهروندان محترم در صورتی که برای تعلق و چگونگی محاسبه عوارض خود با شهرداری اختلاف داشته باشند – و همچنین شهرداریها- می توانند از این کمیسیون درخواست رسیدگی نمایند .
با عنایت به مراتب فوق وظیفه کمیسیون ماده ۷۷ تنها رفع اختلاف بین شهرداریها و مودیان در خصوص عوارض است. بنابراین بررسی سایر اختلافات با شهرداریها در کمیسیون های تخصصی و قانونی خاص خود مانند کمیسیون ماده صد – برای تخلفات ساختمانی – قابل رسیدگی هستند .

IMG_2154

IMG_2155

 

IMG_2158

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*