۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
بررسی مشکلات شهروندان در ملاقات عمومی شهردار پاوه

بررسی مشکلات شهروندان در ملاقات عمومی شهردار پاوه

مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه گفت: ملاقات مردمی از جمله برنامه های منظمی است که با هدف رفع مشکلات شهروندان برگزار می شود واین امکان را برای مجموعه شهرداری فراهم می کند که با هماهنگی بیشتر در کوتاهترین زمان به ریشه یابی مشکلات عمومی و برنامه ریزی برای حل آنها بپردازد. به گزارش روابط عمومی […]

مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه گفت: ملاقات مردمی از جمله برنامه های منظمی است که با هدف رفع مشکلات شهروندان برگزار می شود واین امکان را برای مجموعه شهرداری فراهم می کند که با هماهنگی بیشتر در کوتاهترین زمان به ریشه یابی مشکلات عمومی و برنامه ریزی برای حل آنها بپردازد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، ملاقات های عمومی شهردار پاوه با حضور ده ها تن از شهروندان برگزار می شود و در این ملاقات ها شهروندان مشکلات و درخواست های خود را در زمینه شهرسازی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی با شهردار مطرح می کنند.
وی افزود: در این ملاقات ها که از ابتدای صبح تا پایان وقت اداری روزهای ملاقات عمومی ادامه دارد، شهردار پاوه پس از شنیدن درخواست های شهروندان به بررسی آنان می پردازد و پیگیریهای مطابق با راهکارهای قانونی در خصوص رسیدگی به مشکلات مطرح شده در چارچوب ضوابط بعمل می آید.
وی با اشاره به اینکه ملاقات مردمی شهردار با هدف توجه به نیازها ورفع مشکلات ملکی و محلی شهروندان روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در محل شهرداری پاوه برگزار می شود، افزود: تمام ملاقاتها تا حصول نتیجه و پاسخ درست به شهروندان از سوی مسئولین واحدهای شهرداری رصد می شود تا درخواستهای شهروندان در چهارچوب قانون مورد رسیدگی قرارگیرند و این موضوع در ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری تأثیرگذار است.
مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه، در ادامه گفت: شهردار پاوه بنا دارد در هفته های آتی علاوه بر تداوم ملاقات عمومی در شهرداری ، هر هفته یکروز را هم به انجام ملاقات عمومی با شهروندان اختصاص دهد تا بدین ترتیب شهروندان هرمنطقه به راحتی بتوانند ضمن طرح مشکلات و درخواستهای خود، هرگونه پیشنهاد و طرح و برنامه کاربردی خود در راستای فعالیتها و اهداف مدیریت شهری را مستقیما با شهردار درمیان بگذارند.
به گفته وی شهردار پاوه به منظور رسیدگی به مشکلات پرسنل شهرداری نیز روزهای شنبه هر هفته را به این امر اختصاص داده است و پرسنل شهرداری در ابتدای هفته در جریان برنامه های پیش رو و اولویتهای هفته قرار گرفته و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه خواهند داد.

 

IMG_2232

 

IMG_2235

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*