۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
خدمات شهری و نظافت سطح شهر و جمع‌آوری زباله

خدمات شهری و نظافت سطح شهر و جمع‌آوری زباله

نظافت و رفت و روب سطح شهر: امور مربوط به رفت و روب و نظافت خیابان‌ها و سطح شهر روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر (نوبت صبح از ساعت ۵:۳۰ لغایت ۹ و نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۵:۳۰ لغایت ۱۹:۳۰) توسط ۲۳ نفر کارگر خدماتی انجام می‌شود. جمع‌آوری زباله: در […]

نظافت و رفت و روب سطح شهر: امور مربوط به رفت و روب و نظافت خیابان‌ها و سطح شهر روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر (نوبت صبح از ساعت ۵:۳۰ لغایت ۹ و نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۵:۳۰ لغایت ۱۹:۳۰) توسط ۲۳ نفر کارگر خدماتی انجام می‌شود.
جمع‌آوری زباله: در خیابان‌های اصلی سطح شهر به ازای هر حدوداً پنجاه متر یک عدد مخزن زباله ۲۴۰ لیتری و در خیابان‌های فرعی و شهرک‌های سطح شهر در ورودی هر کوچه یک عدد مخزن زباله ۲۴۰ لیتری قرار داده شده است. زباله‌ها به صورت ۲۴ ساعته توسط ۱۷ نفر کارگر بارگیری و رانندگان به وسیله دو دستگاه ماشین مکانیزه، یک دستگاه کمپرسی ۶ تن و یک دستگاه نیسان کمپرسی جمع‌آوری شده و به محل زباله‌دانی سریاس انتقال داده می‌شوند. حجم زباله جمع‌آوری شده در سطح شهر در طول مدت یک شبانه روز، حدوداً ۵۰ تن می‌باشد.
شهرداری پاوه ماهیانه حدود ۱۴۵ میلیون تومان صرف نظافت و رفت و روب شهر، جمع‌آوری زباله و رفع سد معبر می‌نماید. شهروندان محترم با رعایت بیش از پیش فرهنگ شهروندی (نریختن زباله در خیابان‌ها، کوچه‌ها و جداول، ایجاد نکردن سد معبر و نریختن نخاله در معابر، کاهش حجم زباله تولیدی خود، تفکیک زباله و …) می‌توانند علاوه بر کمک به کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، هزینه‌های شهرداری در این بخش‌ها را کاهش دهند تا شهرداری بتواند از محل این صرفه‌جویی اقدامات بیشتری را در بخش عمران شهری انجام دهد.

 

خرید سطل زباله

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*