۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
اهم فعالیتهای ستاد مهر شهرداری پاوه

اهم فعالیتهای ستاد مهر شهرداری پاوه

شهردار پاوه، با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان، اول مهرماه را عید بچه ها در جامعه عنوان کرد و از اقدامات شهرداری در راستای افزایش ایمنی شهری در خصوص تردد دانش آموزان در سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی و آماده سازی فضای محیطی برای آغاز سال تحصیلی جدید، خدمات […]

شهردار پاوه، با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان، اول مهرماه را عید بچه ها در جامعه عنوان کرد و از اقدامات شهرداری در راستای افزایش ایمنی شهری در خصوص تردد دانش آموزان در سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی و آماده سازی فضای محیطی برای آغاز سال تحصیلی جدید، خدمات رسانی شهری در مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی پاوه انجام می شود .

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، سلام خسروی با اعلام این مطلب افزود: طرح استقبال از مهر که از اواسط شهریور ماه آغاز شده است در حوزه امور شهری با تاکید بر پاکسازی، زیباسازی، فضاسازی محیطی، اطلاع رسانی، بهداشت و ایمنی و… در سطح شهر پاوه به اجرا درآمد.

خسروی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط شهرداری پاوه، برای بازگشایی مدارس، گفت: برنامه ریزی لازم و تمهیدات ویژه با هدف خدمات رسانی مطلوب به دانش آموزان و دانشجویان از شهریور ماه سالجاری صورت گرفته است و در این راستا پاک‌سازی معابر منتهی به مدارس و تنظیف محوطه‌ مدارس، نصب سطل و مخزن زباله در محدوده‌ مدارس و انجام عملیات لکه گیری و آسفالت معابر اطراف مدارس از جمله این اقدامات بوده است.

شهردار پاوه با اشاره به‌ضرورت رفع خطرهای احتمالی در مسیر دانش آموزان و دانشجویان تصریح کرد: اجرای تمهیدات ترافیکی ازجمله خط‌کشی معابر جلوی مدارس، خط‌کشی عابر پیاده، از مواردی است که به مناسبت بازگشایی مدارس انجام می شود.

شهردار پاوه ضمن درخواست از رانندگان، جهت رعایت حقوق عابرین و دانش آموزان به خصوص در زمان حضور و تعویض شیفت مدارس، از دانش آموزان و والدین آنها نیز خواست تا برای عبور از عرض خیابان از محل های مشخص شده جهت تردد عابرین پیاده استفاده نمایند.
گفتنی است مجموعه شهرداری پاوه با نصب بنر تبریک ماه مهر و حضور شهردار محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه به همراه شیرینی در مدارس در آغازین روزهای سال تحصیلی ضمن تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان، آموزگاران و مدیران، سال تحصیلی موفقیت آمیزی را برای آنان آرزو می کنند.

 

۲۰۱۵۰۹۲۱_۱۶۱۰۳۲

 

DSC02278

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*