۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
مصدومیت راننده زحمتکش آتش نشانی در حین انجام وظیفه

مصدومیت راننده زحمتکش آتش نشانی در حین انجام وظیفه

برخورد شدید یک دستگاه خودرو پژوبا ماشین آتش نشانی شهرداری، باعث مصدومیت راننده زحمت کش آتش نشانی شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، شوکت مرادی مسئول نقلیه و رئیس آتش نشانی شهرداری پاوه با بیان خبر فوق اظهار داشت: به دنبال تماس با موبایل آقای محمد نظیف یوسفی راننده زحمت کش آتش نشانی […]

برخورد شدید یک دستگاه خودرو پژوبا ماشین آتش نشانی شهرداری، باعث مصدومیت راننده زحمت کش آتش نشانی شد.

نظیف-یوسفی۱
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، شوکت مرادی مسئول نقلیه و رئیس آتش نشانی شهرداری پاوه با بیان خبر فوق اظهار داشت: به دنبال تماس با موبایل آقای محمد نظیف یوسفی راننده زحمت کش آتش نشانی که در حال انجام مأموریت بود و جواب فردی ناشناس مبنی بر مصدومیت ایشان و درخواست کمک، رأس ساعت ۱۲ شب بلافاصله به سمت بیمارستان حرکت کردیم و در آنجا متوجه شدیم آقای محمد نظیف یوسفی در اثر برخورد مذکور مصدوم و بستری شده اند.
وی در ادامه افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو به علت سرعت زیاد پس از انحراف از مسیر اصلی، با ماشین آتش نشانی پارک شده در کنار جاده و در مسیر مخالف برخورد و بر اثر این حادثه راننده ماشین آتش نشانی مصدوم شده بود.

مسئول نقلیه شهرداری پاوه خاطرنشان ساخت: خیابان های کم عرض و بار ترافیکی شدید در طول روز ما را بر آن داشت تا رنگ آمیزی علائم هشدار دهنده، سرعت گیرها وخطوط عابر پیاده را در شب انجام دهیم، که این امر مشکلات تردد شهروندان را به حداقل می رساند و از طرفی تردد کم وسایل نقلیه در شب سبب خشک شدن سریع رنگ آمیزی می گردد.

مرادی گفت: به همین منظور ماشین آتش نشانی شهرداری در یکطرف خیابان پارک شده و با روشن نمودن چراغ هشدار دهنده، این پیام را می رساند که رانندگان با احتیاط بیشتر رانندگی نمایند، به تبع قریب به اکثریت رانندگان محترم با دیدن علامت هشدار با احتیاط رانندگی می نمایند اما بی احتیاطی و عدم توجه راننده پژو سواری به علامت هشدار دهنده و سرعت زیاد موجب برخورد پژو با ماشین آتش نشانی و باعث مصدومیت راننده آتش نشانی شد.
مرادی خاطر نشان ساخت: ماشین آتش نشانی توقف کامل نموده بود و راننده آن درجوار کارگران مشغول رنگ آمیزی بود، در این حین ماشینی با سرعت بالا در روبرو و در مسیر مخالف درحال حرکت بود ، از آنجائیکه کمپرسی نیز درآن مسیر درحال حرکت بود، راننده سواری به منظور اجتناب از برخورد با کمپرسی مسیر خود را منحرف و ضمن زیر گرفتن کارگران در حال کار با برخورد با ماشین آتش نشانی متوقف می شود.
آنچه در ادامه روی داد جراحت راننده ماشین آتش نشانی و کارگر مشغول بکار بود، مصدومیت وارده بنحوی بود که رهگذران آنان را به بیمارستان قدس پاوه منتقل می نمایند.
کادر درمان بیمارستان نیز با انجام اقدامات اورژانسی در نهایت آقای نظیف یوسفی راننده سخت کوش و وظیفه شناس آتش نشانی شهرداری پاوه را به سبب شدت جراحت وارده عازم مراکز درمانی مرکز استان می نمایند. اما کارگر مشغول به کار در سلامتی کامل به سر می برد.
لازم به ذکر است امروز صبح طی تماس تلفنی با آقای لطیف یوسفی برادر راننده آتش نشانی از حال وی جویا شدیم و نامبرده اظهار نمودند حال عمومی آقای یوسفی خوب است .
مجموعه شهرداری پاوه سلامتی و تندرستی را برای جناب آقای محمد نظیف یوسفی از خداوند تبارک و تعالی خواستارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*