۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
پیام شهردار پاوه به مناسبت روز آتش نشانی

پیام شهردار پاوه به مناسبت روز آتش نشانی

هفتم مهر ماه در هر سال که مقارن است با سالگرد شهادت آتش نشانان مجاهد پالایشگاه آبادان و به نام روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است ، یادآور حماسه آفرینی و از خود گذشتگی های آتش نشانان کشور است . روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار […]

هفتم مهر ماه در هر سال که مقارن است با سالگرد شهادت آتش نشانان مجاهد پالایشگاه آبادان و به نام روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است ، یادآور حماسه آفرینی و از خود گذشتگی های آتش نشانان کشور است . روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار ، شهامت که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

آتش نشانان انسان های پاک سرشتی هستند که امنیت و رفاه همنوعان خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره به یاری حادثه دیدگان می شتابند آنان در جامعه قهرمانان گمنامی هستند که شغل شریف آنان در برگیرنده خدمت صادقانه و جهاد خالصانه می باشد و این اوج عزت و رشد ارزش های انسانی توأم با آموزه های دینی است.
بی تردید انسان هایی که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند ؛ شایسته تقدیر و سزاوار سپاس هستند .
اینجانب با تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان زحمت کش بویژه آتش نشانان عزیز پاوه روز هفتم مهر ماه ، روز ایمنی و آتش نشانی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت گفته و سعادت ، سلامتی و توفیقات روز افزون را برای شما و خانواده گرامیتان در تمام شئونات زندگی از ایزد منان مسئلت می نمایم .

                                                                   شهردار پاوه – سلام خسروی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*