۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه در جمع آتش نشانان پاوه: شغل آتش نشانان ، ایثار و کار و تلاش در کنار یکدیگر است.

شهردار پاوه در جمع آتش نشانان پاوه: شغل آتش نشانان ، ایثار و کار و تلاش در کنار یکدیگر است.

در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت “روز آتش نشان” در محل ساختمان آتش نشانی برگزار شد، شهردار پاوه بر اهمیت شغل آتش نشانی و تلفیق آن با ایثار، مسئولیت پذیری و عشق تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، شهردار پاوه ضمن تبریک روز آتش نشان و با تسلیت اتفاق منا در حج امسال […]

در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت “روز آتش نشان” در محل ساختمان آتش نشانی برگزار شد، شهردار پاوه بر اهمیت شغل آتش نشانی و تلفیق آن با ایثار، مسئولیت پذیری و عشق تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، شهردار پاوه ضمن تبریک روز آتش نشان و با تسلیت اتفاق منا در حج امسال به همه مسلمانان اظهار داشت: مهمترین عامل حادثه مربوط به واحد مقابله با حوادث غیر مترقبه است که آمادگی لازم را در برخورد با حادثه نداشتند از این رو نقش آتش نشانی و ضرورت آن در این مواقع مشخص می شود لذا حساسترین و مهمترین واحد شهرداری ، آتش نشانی است چرا که مردم در موقع بروز حوادث به شما امید بسته اند

IMG_2429

 

IMG_2434

IMG_2433

وی افزود: بنده وظیفه خود می دانم به سهم خود از تلاش یکایک شما عزیزان در آتش نشانی تقدیر و تشکر کنم زیرا آتش نشانی یکی از واحدهای فعال با روحیه کار و تلاش است که در آن، ماموریت ها، با فرهنگ و انسجام و نظم خاصی پیش می رود.
شهردار پاوه خاطرنشان کرد: هر کسی که شغل آتش نشانی را انتخاب می کند با تمام وجود به این نتیجه می رسد که با عقل و گذشت و ایثار، قدم در راهی گذاشته است که روحیه مسئولیت پذیری و شجاعت در طول زمان تبلور بیشتری در او پیدا می کند و این منطق و ایثار و کار و تلاش توام با هم است.
وی با تاکید بر اهمیت رسالت خطیری که بر دوش آتش نشانان است تاکید کرد: امروز با آگاهی و اراده به ماموریتی که بر عهده شماست، انجام وظیقه کنید چرا که هیچگونه سهل انگاری قابل قبول نیست و با عمل در چهارچوب وظایف مسئولیت اضافی متوجه شما نخواهد شد.
خسروی تصریح کرد: تاکید من مثل همیشه در آتش نشانی بر آمادگی بدنی و ارائه واکنش در برخورد با حوادث است. به هیچ عنوان کار غیر استاندارد انجام ندهید چون در اینصورت اگر اتفاقی افتاد مقصر هستید .

IMG_2442

IMG_2441
شهردار پاوه با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همکار ارجمندمان آقای نظیف یوسفی که در حین انجام وظیفه دچار مصدومیت شده بود اظهار نمودند اتفاق صورت گرفته برای آقای یوسفی روز آتش نشان در شهرداری پاوه را تحت الشعاع قرار داد و ما نتوانستیم آنچنان که شایسته شماست تقدیر و تشکر لازم را بعمل آوریم
وی در پایان گفت: باید سعی کنیم اشتباهات را به حداقل ممکن برسانیم و از تجربیات استفاده کنیم و کیفیت آموزش را بالا ببریم تا نیروها به لحاظ آموزشی، متخصص تر شوند و مسیر رشد کمی و کیفی را در ابعاد مختلف پیش ببریم.

پس از مراسم شهردار پاوه به همراه مدیر حراست شهرداری پاوه و جمعی از کارکنان شهرداری و کارکنان آتش نشانی از آقای محمد نظیف یوسفی همکار عزیزمان که از بیمارستان طالقانی کرمانشاه ترخیص شده بود و در منزل شخصی بستری بودند عیادت بعمل آوردند و از خداوند تبارک و تعالی سلامتی و تندرستی ایشان را مسئلت نمودند.

IMG_2449

 

IMG_2453

IMG_2454

 

IMG_2455

 

IMG_2456

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*