۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
آقای علی محمد میری به عنوان سرپرست شهرداری پاوه معرفی شد

آقای علی محمد میری به عنوان سرپرست شهرداری پاوه معرفی شد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : آقای علی محمد میری صبح امروز با ۷ رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان جایگزین آقای سلام خسروی در شهرداری پاوه انتخاب و معرفی گردید. اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه آقای علی محمد میری را بعنوان سرپرست شهرداری پاوه معرفی و همچنین با ۷ رأی موافق […]

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : آقای علی محمد میری صبح امروز با ۷ رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان جایگزین آقای سلام خسروی در شهرداری پاوه انتخاب و معرفی گردید. اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه آقای علی محمد میری را بعنوان سرپرست شهرداری پاوه معرفی و همچنین با ۷ رأی موافق به عنوان شهردار پاوه هم معرفی نمودند .
علی محمد میری لیسانس مدیریت با ۲۵ سال سابقه فعالیت در چندین شهرداری سطح استان با کوله باری از تجارب کاری ومدیریتی به عنوان شهردار منصوب و معرفی گردید.
میری در طول دوران خدمت در پست های متعدد از جمله: سرپرست شهرداری هرسین، شاغل در واحدهای مختلف و نیز مسئول واحدهای حراست و مالی چندین شهرداری انجام وظیفه نموده است . در دوران مدیریت آقای خسروی ، جانشین شهردار و مدیر حراست شهرداری پاوه و امسال نیز در هفته دولت از جانب ایشان بعنوان کارمند نمونه شهرداری پاوه در سال ۹۴ معرفی گردید.
میری در گفتگو با «روابط عمومی شهرداری پاوه» ضمن تمجید و تجلیل از جناب آقای خسروی در دوران تصدی سمت شهردار پاوه گفت : اکنون که در پرتو عنایت خداوند متعال یکی از مقاطع ارزشمند خدمات خویش را در کسوت شهردار پاوه با سربلندی و عزت به پایان رسانده اید ، بدینوسیله از زحمات و تلاشهای صادقانه و همراهی و همکاری صمیمانه با عموم مردم نهایت تقدیر و سپاسگزاری را دارم و از خداوند سبحان سربلندی و شادکامی را در دنیا و آخرت برایشان آرزومندم.
وی افزود : ازمحضر مسئولین محترم و عموم شهروندان محترم بالاخص قشر روشنفکر وتحصیلکرده درخواست می نمایم تا بنده را در ادامه فعالیت های جاری شهرداری همراهی نمایند.

میری با اشاره به اهمیت کار گروهی گفت : یک سیستم اداری موفق حاصل تلاش دسته جمعی و یک تیم موفق کاری است و تمامی کارکنان یک مجموعه می بایست در انسجام، هماهنگی وتعامل بایکدیگربرای انجام یک هدف مشخص تلاش کنند.
میری خاطر نشان کرد: امیدوارم بنده و مجموعه شهرداری برای رسیدن به شهر ایده آل که باید با یک نگاه علمی و نوین بر اساس نظریه های به روز در حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری باشد گام برداریم.
وی افزودد: شهرایده ال شهری است که شهروندان آن ازعدالت اجتماعی برخوردار باشند و با رعایت قوانین و مقررات در حرکت شهر به سمت تمدن سازی و پیشرفت گام برداریم.
سرپرست شهرداری پاوه تصریح کرد: توسعه زیرساختهای شهر، حفظ و بهبود کیفیت محیط زیست شهری، فقرزدایی و رشد و توسعه اقتصادی درشهر و اجرای برنامه های توسعه شهری با همکاری و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه و هم کاران عزیز و عموم شهروندان محترم از جمله اهداف اینجانب می باشد و قطعاً در برنامه کاری لحاظ خواهد شد.

IMG_2503

 

 

IMG_2504

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*