۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر پاوه و کارکنان شهرداری پاوه در  تجلیل از سلام خسروی

نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر پاوه و کارکنان شهرداری پاوه در تجلیل از سلام خسروی

نشستی خاطره انگیز را سپری نمودیم که در آن توأم با شور و اشتیاق اعضای شورای اسلامی شهر پاوه و کارکنان شهرداری پاوه بود، عزیزی که از ایشان به نیکی یاد شد. این برنامه وزین  به بهترین نحو برگزار گردید، حضور گرم و صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری در کنار هم ، […]

نشستی خاطره انگیز را سپری نمودیم که در آن توأم با شور و اشتیاق اعضای شورای اسلامی شهر پاوه و کارکنان شهرداری پاوه بود، عزیزی که از ایشان به نیکی یاد شد.
این برنامه وزین  به بهترین نحو برگزار گردید، حضور گرم و صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری در کنار هم ، انگیزه ی خدمت را دو چندان نمود، و روزی ماندگار را در تاریخ شهرداری پاوه رقم زد. جمعی از عزیزان در ابتدا و انتهای برنامه یادآور شدند تاکنون فرصتی فراهم نگردیده بود بتوانیم همگی را با هم و در یک جا بینیم و همین حضور توأم با احترام را جشنی بزرگ توصیف نمودند.
نشستی که سالم مصطفایی با کلام حق فضای آن را منور و عطرآگین نمود

IMG_2537
سپس آزاد حسینی رئیس شورای شهر ضمن عرض سلام و ادب و احترام هدف از نشست فوق را معرفی سرپرست شهرداری و تقدیر و تشکر از آقای خسروی بیان نمودند.
وی با عرض تبریک خدمت آقای میری اظهار امیدواری نمودند که با پشتوانه پرسنل شهرداری و همراهی اعضای شورا بعنوان شهردار پاوه موفق باشید.

IMG_2541
حسینی ادامه داد: گفتن خداحافظی سلام خسروی بسیار سخت است اما ما از هر ترفندی که می شد در جهت عدم استعفای ایشان استفاده کردیم تا سلام خسروی از استعفا منصرف شود اما تصمیم وی جدی بود و علی رغم میل باطنی با استعفای ایشان موافقت نمودیم و از زحمات سلام خسروی بعنوان شهردار پاوه تقدیر و تشکر ویژه دارم.
حسینی با اشاره به اهمیت کارگروهی در پیشبرد امورات افزود : بعنوان یک مجموعه و تیم کاری موفق با تلاش جهادی در چهارچوب قانون در راستای خدمتگزاری صادقانه انجام وظیفه نمائید و انتظاری که از آقای میری بعنوان شهردار پاوه دارم این است که با برنامه ریزی مناسب و راهکارهای اصولی امورات شهری را به نحو احسن انجام دهند.

سپس مهدی عبدی عضو دیگر شورای شهر با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران ارجمند گفت: وظیفه خود می دانم در طول دوران شهرداری آقای خسروی از ایشان تشکر نمایم و خصایص مثبت زیاد آقای خسروی صداقت ، اخلاص ، دلسوزی و ایمان داری را ارج می نهم و از صمیم قلب برای ایشان آرزوی موفقیت دارم

IMG_2557
عبدی با تشکر از پرسنل زحمت کش شهرداری افزود: پرسنل شهرداری با تلاش و کوشش زمینه موفقیت شهردار را فراهم نمایند چرا که موفقیت شهردار موفقیت خودشان است.
مهدی عبدی با اشاره به بررسی انتخاب شهردار در سنوات گذشته عنوان نمود کسانی که به عنوان شهردار پاوه انجام وظیفه نموده اند اکثرا خارج از بدنه شهرداری آمده اند و بعنوان شهردار پاوه فعالیت خود را انجام داده اند اما شورای دور چهارم به این باور رسیدیم چرا دستگاهی مثل شهرداری خودش مدیریت کار را انجام ندهد و بر این اساس با ۷ رأی موافق آقای میری را که سابقه کاری خوبی در شهرداریهای برخی شهرهای استان را دارد انتخاب نمودیم .
وی افزود با این کار هجمه شهر را تحمل کرده ایم برای اینکه ثابت کنیم این شهرداری نیرو دارد چرا از بیرون نیرو بیاوریم و مدیریت شهر را به یکی از کارکنان شهرداری بسپاریم که آشنا به مسائل شهری و قوانین و مقررات شهرداری باشد.

محمد فاروق یوسفی عضو دیگر شورای شهر با تقدیر و تشکر از پرسنل زحمت کش شهرداری گفت : آقای خسروی نیاز به تعریف ندارد هر آنچه که باید در مورد ایشان گفته شده است و خطاب به آقای میری افزودند : شما باید خودتان را بهتر معرفی کنید و بهتر نشان دهید، ارزش کار را درک کنید ، بستر مناسب و مساعد است آقای خسروی موفق بود چون تیم کاری موفق داشت و می دانست از نیروها چطور استفاده کند و با توجه به اینکه شما از بدنه شهرداری هستید می توانید مفیدتر باشید.IMG_2567

سپس آقایان محمد ابراهیمی و سالم مصطفایی به نمایندگی از مجموعه شهرداری طی سخنانی از زحمات آقای خسروی تقدیر و تشکر نمودند و و با آرزوی موفقیت برای ایشان عاقبت به خیری آقای خسروی را از خداوند تبارک و تعالی خواستار نمودند و ضمن تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه که بدون وقفه شهردار را انتخاب تا وقفه ای در امورات شهرداری پیش نیاید افزودند: با تمام توان در خدمت آقای میری در پیشبرد امورات شهرداری انجام وظیفه می نمائیم.

در ادامه سلام خسروی، مراتب ادب و ارادت خویش را خدمت جمع حاضر اظهار نمود و مقدم مدعوین ارجمند را به نیکویی گرامی داشت و با عرض پوزش از زحمات ایجاد شده برای همکاران گفت : برای اینکه کارها در جهت رضایتمندی مردم با نظم پیش رود و در انجام امورات شهرداری موفق باشیم علی رغم میل باطنی زحمات فراوانی برای شما ایجاد نمودم.
وی گفت : شکر خداوند را به جا می آورم که نعمت آشنایی با این مجموعه را به من داد تا چیزهای زیادی از شما یاد بگیریم و با تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر که باعث شدند تجربه جدیدی را در زندگی کسب کنم تجربه ای ارزشمند مفید و کار آمد که در طول مسیر آینده زندگی خودم از آنها به نحو احسن استفاده کنم.

IMG_2546
سلام خسروی افزود : آنچه انجام دادیم باهم انجام داده ایم و کارهای نیمه ناتمام زیاد داریم که انجام نشده اما خوشحال از اینکه عمداٌ اشتباه نکردیم عمداً ضرر به کسی و شهرداری نداده ایم و هر موفقیتی که به دست آورده ایم بدون حمایت قاطع شما و شورای شهر امکان پذیر نبوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معرفی آقای میری بعنوان شهردار پاوه توسط شورای شهر افزود : تنها هدف شورا این بوده است که از سلام خسروی قویتر یکی کارها را ادامه بدهد و این انتخاب کارشناسانه ای در جهت انجام بهتر امورات شهرداری می باشدو اعضای شورای شهر هیچ مصلحتی از انتخاب آقای میری نداشته اند.
در ادامه سلام خسروی کارکنان شهرداری را به رعایت تقوای الهی توصیه نمودند و تأکید نمودند فقط برای رضای خدا کار انجام دهید زیرا انسان با تقوا سالم است ، با عزت است ، آرامش روانی دارد و همچنین باعث رستگاری هم در دنیا و هم در آخرت است . وی در ادامه از کارکنان خواست رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و از انجام کار غیر قانونی پرهیز نمایند ، خسروی در بخش پایانی توصیه های عمومی احترام به مردم و ارباب رجوع را خواستار شدند و تأکید نمودند در نهایت افتخار برای مردم احترام قائل شوید و با مردم با احترام برخورد نمایید .

در ادامه علی محمد میری شهردار پاوه ضمن تمجید و تجلیل از جناب آقای خسروی در دوران تصدی سمت شهردار پاوه گفت : اکنون که در پرتو عنایت خداوند متعال یکی از مقاطع ارزشمند خدمات خویش را در کسوت شهردار پاوه با سربلندی و عزت به پایان رسانده اید ، بدینوسیله از زحمات و تلاشهای صادقانه و همراهی و همکاری صمیمانه شما با عموم مردم نهایت تقدیر و سپاسگزاری را دارم و از خداوند سبحان سربلندی و شادکامی را در دنیا و آخرت برایشان آرزومندم.

IMG_2573
وی با تقدیر و تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه به خاطر اعتماد به اینجانب و اینکه از مجموعه شهرداری در کمترین زمان ، شهردار را انتخاب نمودید افزود : امیدوارم به همت شما دوستان از عهده این اعتماد بر آیم و ازمحضر تان درخواست می نمایم تا بنده را در ادامه فعالیت های جاری شهرداری همراهی نمائید.
میری با اشاره به اهمیت کار گروهی گفت : یک سیستم اداری موفق حاصل تلاش دسته جمعی و یک تیم موفق کاری است و تمامی کارکنان یک مجموعه می بایست در انسجام، هماهنگی وتعامل بایکدیگربرای انجام یک هدف مشخص تلاش کنند.
میری خاطر نشان کرد: امیدوارم بنده و مجموعه شهرداری برای رسیدن به شهر ایده آل که باید با یک نگاه علمی و نوین بر اساس نظریه های به روز در حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری باشد گام برداریم.

IMG_2575
در پایان این نشست صمیمی حیدر اسلامی نیا عضور دیگر شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه در برخی سایتها نظراتی در خصوص غیر بومی بودن آقای میری مطرح نموده اند گفت : ایشان چند سالی است که در شهر پاوه زندگی می کنند و به عنوان یک شهروند پاوه ایی از سوی مردم پذیرفته شده است و اینگونه افراد که گزینه غیر بومی بودن آقای میری را مطرح می کنند جو متشنج ایجاد می کنند.
وی در تقدیر از آقای خسروی افزود : ایشان به راستی معلم بود و رسالت معلم خود را در شهرداری به کرسی نشاند و به وجود ایشان که فردی توانمند بودند افتخار می کنم .
اسلامی نیا تصریح نمود مجموعه شورا و شهرداری بتوانیم با همدلی و همفکری امورات جاری شهرداری را به نحو احسن انجام دهیم

IMG_2585

باشد که این چنین برنامه ها همواره وهمیشه در شهرداری پاوه برگزار گردد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*