۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
پیام شهردار پاوه به مناسبت آغاز ماه محرم الحرام

پیام شهردار پاوه به مناسبت آغاز ماه محرم الحرام

                                                                             به نام یگانه هستی بخش ماه محرم فرا رسید، ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت ، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت […]

                                                                             به نام یگانه هستی بخش
ماه محرم فرا رسید، ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت ، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به همه مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.

آری (( آزادگی و ظلم ستیزی )) بالاترین پیام مکتب عاشورای حسین است و امام حسین (ع) پیام آور ایثار و شهادت طلبی و مقاومت در برابر ظلم و ستیز است و امروز و بعد از گذشت قرنها…فقط خون حسین است که شهادت نامه ی آزادگی و ایثار را روایت می کند. همان حسین (ع) که جان می دهد اما زیر بار ظلم و ستم نمی رود. و این است که برای هر آغازی در نخست لبیک یا حسین علیه السلام را می آوریم تا یادی باشد بر مظلومیت او و یاران با وفایش و همچنین آیینه ی صبر و مقاومت و پایداری در برابر دیدگان ما انسانها و مسلمانان سراسر جهان.
اینجانب به نمایندگی از خانواده شهرداری فرا رسیدن این ایام را به عاشقان و رهروان آن امام همام و یاران باوفایش تسلیت می گویم .

با احترام- علی محمد میری – شهردار پاوه

۳۶۸۳۲۷۸_۸۹۵

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*