۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
بازدید شهردار پاوه از کیفیت و روند آسفالت معابر

بازدید شهردار پاوه از کیفیت و روند آسفالت معابر

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : شهردار پاوه از پروژه آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر بازدید و از نزدیک بر نحوه اجرای آن نظارت نمود. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری در این باره گفت: رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به طور […]

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : شهردار پاوه از پروژه آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر بازدید و از نزدیک بر نحوه اجرای آن نظارت نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری در این باره گفت: رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه پیگیری و اجرایی شده و آسفالت و بهسازی معابر اصلی به عنوان یک اولویت کاری در سطح شهر اجرا می گردد.

وی با اشاره به اینکه علی رغم اقدامات مفیدی که در سال جاری در این زمینه صورت گرفته است ولی کماکان برخی کوچه ها و معابر شهر وضعیت بسیار نامناسبی دارند، افزود: بهسازی این کوچه ها و خیابانها نیاز به زمان و اعتبار دارد.

شهردار پاوه در ادامه گفت: راه نامناسب در برخی شهرکها و محلات مشکلات زیادی برای ساکنین و رهگذران ایجاد کرده و تأثیرات منفی در سیمای شهر و ایجاد ترافیک دارد .

میری ابراز امیدواری کرد که با انجام برخی اقدامات بخشی از رضایتمندی شهروندان تامین و تا میزان زیادی از دغدغه های آنان بویژه در ارتباط با وسایل نقلیه و ترافیک، مرتفع گردد.

وی گفت: اجرای «طرح فراگیر آسفالت در شهر پاوه» با هدف بهبود کیفیت معابر و بهبود مسائل بهداشتی و معضلات زیست محیطی در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر و توزیع یکسان امکانات در سطح شهر در دست اقدام است.

میری اظهار داشت : با توجه به رکود حاصل از فقدان نقدینگی ، کاهش درآمد شهرداری و همچنین کاهش ۷۰ درصدی کمکهای دولتی به شهرداری اجرای آسفالت معابر از محل صرفه جویی های داخلی و اعمال انضباط مضاعف در حوزه مالی قابل تأمین بوده است .

شهردار پاوه همچنین ضمن بازدید و بررسی کیفیت تولید و پخش آسفالت ، نکاتی را جهت پیشبرد و اصلاح کار به مسئول مربوطه گوشزد نمود.

۱۶۱۴۵۳۱

۱۶۴۶۳۸۲

۱۶۴۷۴۹۱

۱۶۵۶۲۵۹

۱۶۶۳۶۱۹

۱۶۸۵۹۰۷

۱۷۰۶۳۳۹

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*