۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه : با برنامه ریزی اصولی می توانیم کیفیت زندگی مردم را ارتقاء ببخشیم.

شهردار پاوه : با برنامه ریزی اصولی می توانیم کیفیت زندگی مردم را ارتقاء ببخشیم.

شهردار پاوه گفت :مدیریت شهری، ترکیبی ناهمگون و پیچیده از شرایط و پدیده های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و… است که اداره مؤثر آن ها مستلزم برنامه ریزی اصولی است. مدیریت شهری در معنای وسیع کلمه، مدیریت بر عوامل زمینه ساز رفاه اجتماعی شهروندان و فاکتورهایی مانند معابر، ساختمان ها، تجهیزات، حمل ونقل، […]

IMG_2504

شهردار پاوه گفت :مدیریت شهری، ترکیبی ناهمگون و پیچیده از شرایط و پدیده های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و… است که اداره مؤثر آن ها مستلزم برنامه ریزی اصولی است. مدیریت شهری در معنای وسیع کلمه، مدیریت بر عوامل زمینه ساز رفاه اجتماعی شهروندان و فاکتورهایی مانند معابر، ساختمان ها، تجهیزات، حمل ونقل، فضای سبز و فضای کسب و کار و اوقات فراغت می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه،علی محمد میری گفت: با برنامه ریزی اصولی می توانیم کیفیت زندگی مردم را ارتقاء و زندگی توأم با رفاه را برای شهروندان فراهم کنیم و در سایه رفاه می توان به امنیت و رضایتمندی اجتماعی و توسعه پایدار شهری رسید.

میری ادامه داد: تنوع خدمات در همه نقاط سطح شهر نیازمند برنامه ریزی جامع و همه جانبه است و جهت عملیاتی شدن آن گاهاً لازم است بمنظور رفاه و آسایش مردم از بخشی از منافع کوتاه مدت برای رسیدن به مصالح بلند مدت همشهریان گذشت نماییم.

شهردار پاوه به اهمیت مشارکت شهروندان در عمران و آبادانی شهر اشاره و تأکید نمود : از همه شهروندان محترم تقاضا می نمایم در اجرای برنامه های شهرداری همکاری لازم را بعمل آورند تا با همدلی و همکاری شهروندان مسائل و مشکلات امروز شهر پاوه را بر طرف نماییم.

وی افزود: اجرای هر برنامه ای قبل از هر چیز نیازمند عمل در چهارچوب قوانین مصوب می باشد و التزام شهروندان گرامی به قانون می تواند شهرداری را در اجرای برنامه های پیش رو یاری نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. کوچه شهید شهابی

    با تشکر از شهرداری که بعد از چند سال کوچه شهیدشهابی لکه گیری شد ودست انداز های استخر گونه آنرا را آسفالت نمودند

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*