۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
آمادگی کامل شهرداری پاوه برای جلوگیری از رفع مشکلات ناشی از بارشهای جوی

آمادگی کامل شهرداری پاوه برای جلوگیری از رفع مشکلات ناشی از بارشهای جوی

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، علی محمد میری با اعلام این مطلب افزود : الحمداله در هفته جاری شاهد نعمت فراوان الهی و بارش بسیار خوبی در سطح شهر بودیم و با پیش بینی های انجام شده آمادگی کاملی برای مدیریت حوادث احتمالی بارش های شهر داشتیم. میری با بیان اینکه تمامی همکاران تلاش […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، علی محمد میری با اعلام این مطلب افزود : الحمداله در هفته جاری شاهد نعمت فراوان الهی و بارش بسیار خوبی در سطح شهر بودیم و با پیش بینی های انجام شده آمادگی کاملی برای مدیریت حوادث احتمالی بارش های شهر داشتیم.

میری با بیان اینکه تمامی همکاران تلاش کردند که هیچ مشکلی در سطح شهر وجود نداشته باشد ، افزود : با انجام اقداماتی از هفته قبل و در زمان اولیه بارش ها تمهیدات لازم را انجام داده ؛ و در شب هایی که بارندگی وجود داشته ، کارگران زحمت کش شهرداری بصورت تمام وقت  در کلیه مسیرها اقدام به جمع آوری زباله و رفع انسداد کانالها ، جداول و مسیرهای عبور آبهای سطحی نموده اند .

وی در ادامه با اشاره به حجم بارش های چند روز اخیر در شهر گفت : در مناطقی از شهر دچار آب گرفتگی شدیم که به سرعت نسبت به رفع مشکلات آن اقدام شد و کارگران خدوم شهرداری سریعاً نسبت به لایروبی جوی ها و آبگرفتگی و تنظیف معابر و خیابانها اقدام نمودند.

میری ادامه داد : ما این قول را به شهروندان محترم می دهیم و تلاش می کنیم که شهر همیشه پاک و پاکیزه باشد ؛ و به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز پاوه هستیم تا مشکلی در سطح شهر  نداشته باشیم .

شهردار پاوه، ضمن عذرخواهی از شما شهروندان گرامی به لحاظ مشکلات احتمالی، خواستار همکاری و همراهی شهروندان عزیز با نیروهای شهرداری هستیم و اظهار امیدواری نمود در مواقع خاص حتی المقدور از آوردن خودروهای شخصی در خیابان ها خودداری نموده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نماییم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*