۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
تقدیر شهردار پاوه از شهروندان و پرسنل شهرداری برای جلوگیری از رفع مشکلات ناشی از بارشهای جوی

تقدیر شهردار پاوه از شهروندان و پرسنل شهرداری برای جلوگیری از رفع مشکلات ناشی از بارشهای جوی

شهردار پاوه با اشاره به بارش بی سابقه نعمت باران طی سه روز اخیر، از تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر پرسنل زحمتکش شهرداری در حوزه خدماتی و آتشنشانی و همچنین همکاری شهروندان فهیم پاوه در خصوص رفع و جلوگیری از آبگرفتگی معابر شهر تقدیر و تشکر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، شهردار […]

شهردار پاوه با اشاره به بارش بی سابقه نعمت باران طی سه روز اخیر، از تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر پرسنل زحمتکش شهرداری در حوزه خدماتی و آتشنشانی و همچنین همکاری شهروندان فهیم پاوه در خصوص رفع و جلوگیری از آبگرفتگی معابر شهر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، شهردار پاوه با بیان اینکه تمامی همکاران تلاش کردند که هیچ مشکلی در سطح شهر وجود نداشته باشد ، گفت: با انجام اقداماتی از هفته قبل و در زمان اولیه بارش ها تمهیدات لازم را انجام داده ؛ و در شب هایی که بارندگی وجود داشته ، کارگران زحمت کش شهرداری بصورت تمام وقت با کلیه تجهیزات و دستگاه های راه سازی در کلیه مسیرها اقدام به جمع آوری زباله و رفع انسداد کانالها ، جداول و مسیرهای عبور آبهای سطحی نموده اند .

وی ادامه داد: پل ارتباطی شهرداری با شهروندان از طریق تلفن ثابت تمام وقت آتش نشانی صورت گرفته و علاوه بر آن در روزهای اخیر با گشت زنی و بازدید از سطح شهر و آمادگی کامل برای رفع مشکلات احتمالی داشتیم، و سعی مجموعه شهرداری بر این بود تا در حد توان به خواسته های شهروندان رسیدگی و به محض اطلاع در محل حاضر و رفع مشکل نماییم.

میری گفت: در کنار تلاش نیروهای شهرداری، همراهی و همکاری مردم با پرهیز از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و درک بالا و همراهی با مجموعه مدیریت شهری قابل تقدیر است.

شهردار پاوه با بیان اینکه به همه همکاران پرتلاشم خسته نباشید می گویم گفت: به شهروندان اعلام میکنم که خدمتگذارانشان در مدیریت شهری هر آنچه در توان دارند برای راحتی و آسایش آنان به کار خواهند برد و از آنان انتظار می رود همانند همیشه ما را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.
علی محمد میری در پایان از جناب آقای ایده پور فرماندار محترم و جناب آقای سرهنگ اسدی فرماندهی محترم منطقه انتظامی که در شب های بارش همکاری و مساعدت لازم را با شهرداری معمول داشته کمال تشکر و قدردانی را نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*