۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
آب در سراب هولی پس از سالها خشکی جاری شد

آب در سراب هولی پس از سالها خشکی جاری شد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : آب در سراب هولی پس از سالها خشکی جاری شد – پس از یک دهه خشکسالی از دل سراب هولی به برکت نزولات آسمانی آب روان جاری شد و موجب خوشحالی مردم شد . به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، شهردار پاوه گفت : پس از بارش بی نظیر […]

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : آب در سراب هولی پس از سالها خشکی جاری شد – پس از یک دهه خشکسالی از دل سراب هولی به برکت نزولات آسمانی آب روان جاری شد و موجب خوشحالی مردم شد .

IMG_2710

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، شهردار پاوه گفت : پس از بارش بی نظیر چند روزه باران در پاوه که موجب خوشحالی اهالی از این لطف خداوند شده بود در روز دوشنبه هجده ام آبان ماه ۹۴ بارندگی به اوج خود رسید و باعث طغیان سراب هولی شد و اهالی شهر را به کنار رودخانه ها کشاند .

IMG_2715

IMG_2716

علی محمد میری افزود : به محض اطلاع اجرای عملیات لایروبی سراب هولی با هدف افزایش ظرفیت و جلوگیری از سرریزهای احتمالی در دستور کار قرار گرفت و نیروهای خدمات شهری با استفاده از بیل مکانیکی لایروبی و عملیات پاکسازی آن را انجام دادند.

IMG_2731

IMG_2741

میری با بیان اینکه تمامی همکاران تلاش کردند که هیچ مشکلی در سطح شهر وجود نداشته باشد ، افزود : با انجام اقداماتی در زمان بارش ها تمهیدات لازم را انجام داده ؛ و در شب هایی که بارندگی وجود داشته ، کارگران زحمت کش شهرداری بصورت تمام وقت در کلیه مسیرها اقدام به جمع آوری زباله و رفع انسداد کانالها ، جداول و مسیرهای عبور آبهای سطحی نموده اند .

IMG_2737

IMG_2738

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*