۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه:  پیشرفت در عمران شهری و زیباسازی نیازمند همراهی و همکاری بین شهروندان و شهرداری است.

شهردار پاوه: پیشرفت در عمران شهری و زیباسازی نیازمند همراهی و همکاری بین شهروندان و شهرداری است.

شهردار پاوه با بیان اینکه پیشرفت در عمران شهری و زیباسازی مرهون تعامل و همکاری بین شهروندان و شهرداری است، خاطر نشان کرد: آبادی و احداث زیربنای لازم برای توسعه کیفی شهر پاوه تنها با همکاری و انجام وظیفه پرسنل شهرداری و مشارکت مردم محقق خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی […]

IMG_2894

شهردار پاوه با بیان اینکه پیشرفت در عمران شهری و زیباسازی مرهون تعامل و همکاری بین شهروندان و شهرداری است، خاطر نشان کرد: آبادی و احداث زیربنای لازم برای توسعه کیفی شهر پاوه تنها با همکاری و انجام وظیفه پرسنل شهرداری و مشارکت مردم محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری در جریان بازدید از پروژه های سطح شهر و در دیدار با پیمانکاران بر ضرورت تسریع در اجرا و تکمیل پروژه ها تأکید کرد و گفت: با اتخاذ تدابیر لازم، زمینه رشد و پیشرفت شهر و برخورداری شهروندان از رفاه و آسایش متناسب با شأن آن‌ها را فراهم نمائیم.

وی افزود : ان‌شاءالله تمام پروژه‌هایی که وعده داده ‌شده طبق برنامه زمان‌بندی به اتمام خواهد رسید و همدلی و همراهی همه مسئولان و شهروندان عزیز در تحقق این مهم حافظ حقوق شهر و شهروندان است.

وی رمز موفقیت در توسعه همه جانبه شهرها را در گرو همکاری مطلوب مردم با مدیران حوزه شهری در بخش های مختلف دانست و اظهار امیدواری کرد: با همکاری شهروندان و شهرداری بستر و زمینه لازم برای داشتن شهری آباد، زیبا و توسعه یافته در پاوه فراهم شود.
میری اظهار امیدواری نمود : در سایه تدبیر، مدیریت و برنامه ریزی علمی و هدفمند، تلاش و همت شبانه روزی پرسنل و نیروهای تلاشگر شهرداری، مشارکت و حمایت های مردم و مسوولان، سیمای شهر پاوه در حوزه های مختلف تغییر و تحول پیدا کند.
شهردار پاوه در پایان با بیان اینکه توسعه فضای عمومی و مبلمان شهری، فضای سبز، پارک و مراکز تفریحی و آسفالت خیابان و دیگر طرح های عمران شهری از وظایف ذاتی شهرداری است از مردم خواست برای داشتن شهری آباد و زیبا با شهرداری همکاری نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*