۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
اجرای طرح ضربتی ساماندهی ماشینهای میوه فروش در سطح شهر پاوه

اجرای طرح ضربتی ساماندهی ماشینهای میوه فروش در سطح شهر پاوه

شهردار پاوه گفت :شهرداری پاوه از بیست و دوم آذرماه سالجاری طی یک طرح ضربتی ساماندهی ماشینهای میوه فروش که سطح شهر را اشغال نموده بودند به مورد اجرا گذاشته است.   به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری با بیان اینکه این وانت بارها در بعضی از خیابان‌های اصلی شهر مشکلاتی […]

شهردار پاوه گفت :شهرداری پاوه از بیست و دوم آذرماه سالجاری طی یک طرح ضربتی ساماندهی ماشینهای میوه فروش که سطح شهر را اشغال نموده بودند به مورد اجرا گذاشته است.

 

IMG_3140

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری با بیان اینکه این وانت بارها در بعضی از خیابان‌های اصلی شهر مشکلاتی ازجمله ترافیک در ساعت‌های خاص ایجاد می‌کنند و با سد معبر در زیبایی شهر نیز مشکلاتی ایجاد کرده‌اند اظهار داشت: این طرح ضربتی در راستای تبصره ۱بند۲ماده ۵۵قانون شهرداریها مبنی برآزادسازی حریم سواره روهای شهری توسط ماموران شهرداری ، اجرا می شود
شهردار پاوه افزود: این طرح با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی ورانندگی پاوه وستاد رفع سدمعبر شهرداری پاوه به اجرا درآمده است.
وی ازجمله اهداف این طرح را آزاد سازی حریم سواره روهای شهری،روان سازی ترافیک و رفع آلودگیهای دیداری و شنیداری اعلام کرد. به گفته وی رعایت نظم و انضباط ترافیکی در معابر درون شهری از مهم ترین دستاوردهای این طرح می باشد.

 

 

IMG_3128

IMG_3142

شهردار پاوه در این راستا گفت:  دو منطقه برای استقرار این افراد در نظر گرفته شده است .یک منطقه در ترمینال قدیم پاوه کرمانشاه در ورودی شهر و منطقه دیگر در خیابان آرامگاه انتهای مجتمع تجاری خیابان آرامگاه روبروی حوزه شهری بسیج می باشد

 

IMG_3145

IMG_3133
میری اظهار داشت:انضباط بخشی ترافیکی جزو یکی از اساسی ترین ومهم ترین وظایف شهرداری در معابر درون شهری محسوب ودراین راستا توقف وعرضه کالا از جمله میوه وتره بار وسایرمایحتاج مردم از طریق وانت بارها یکی ازمصادیق بی انضباطی در سطح شهر پاوه قلمداد کرد.
وی ادامه داد:توقف این گونه وسایل نقلیه به عنوان فروشنده وبه دنبال آن توقف سایر خودروهای عبوری به عنوان خریدارموجب راه بندان و سنگین نمودن ترافیک شهری می شود.
شهردار پاوه اظهار داشت که این طرح مجدانه ادامه خواهد داشت و از کلیه رانندگان وانتهای مذکور خواست که در محل های تعیین شده استقرار پیدا کنند و همچنین از مردم شریف پاوه تقاضا نمود که از محل های مذکور خرید نمایند و از خرید کردن درسایر نقاط که موجب ایجاد ترافیک می شود خودداری نمایند.

IMG_3135

IMG_3127

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*